دبیر کل فدراسیون والیبال با ارائه رزومه سرپرست تیم ملی نوجوانان گفت: نباید یک طرفه رزومه افراد را ارائه داد و با آبروی آنها بازی کرد.

 پس از انتخاب رضا عسگری، به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان، هجمه‌هایی علیه او وارد شد. عسگری که در حال حاضر رئیس صنف چلوکبابی و تالارهای پذیرایی قزوین است دارای سوابق ورزشی می‌باشد.

میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال درباره انتخاب رضا عسگری، به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان گفت: عسگری از سال ۸۶ در ورزش حضور داشته است. سابقه ریاست کمیته و دبیری فوتسال قزوین را دارد، همچنین سرپرست تیم‌های فوتبال دسته یک کشور را نیز در کارنامه دارد. سال گذشته نیز در لیگ دسته یک والیبال حضور داشته و امسال نیز سرپرست تیم سوپرلیگی والیبال شهرداری قزوین است.

وی تأکید کرد: او در کنار فعالیت‌های ورزشی، رئیس صنف چلوکبابی و تالارهای پذیرایی قزوین است. تا این لحظه تمام کارهای قانونی طی شده و ادامه مسیر را پیش خواهیم رفت و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او به عنوان سرپرست تیم والیبال نوجوانان فعالیت خواهد کرد.

دبیرکل فدراسیون والیبال اظهارداشت: ایران میزبان رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان است و اینکه این گونه با آبروی یک انسان بازی کنیم، کار درستی نیست. نباید در ارائه رزومه یک نفر، یکطرفه عمل کرد.

تقوی در پاسخ به این سوال که دلیل تغییر برنامه دیدارهای لیگ برتر والیبال در دور برگشت نسبت دور رفت چیست؟ گفت: انصاری دبیر کمیته رویدادها و مسابقات به دلیل فوت مادرش در محل کار حاضر نیست. قطعاً پیش از آغاز مسابقات در دور برگشت، با حضور انصاری در فدراسیون درباره دلایل تغییر برنامه صحبت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از آنجایی که ابتدا قرار بود رقابت‌ها در دور برگشت به شیوه VNL برگزار شود و سپس با درخواست تیم‌ها، رقابت‌ها به شیوه متمرکز به میزبانی تهران تغییر پیدا کرد، برنامه نیز دچار تغییراتی شد به همین دلیل روز دوشنبه جلسه‌ای در فدراسیون با حضور رئیس کمیته رویدادها و مسابقات، داوران، بخش انفورماتیک، مالی و روابط عمومی برگزار خواهد شد تا نقاط قوت و ضعف دور رفت ارزیابی شود و پیشنهادات را مورد بررسی قرار دهیم.