دکتر علی اصغر جعفری؛ مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت و با هدف فرهنگ سازی، ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و زیارت یادمان های شهدای دفاع مقدس و مقاومت از سه شهر قدس، اندیشه و کهنز بازدید به عمل آورد.

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در دیدار با متولیان و خادمین و اعضای هیئت امنای شهدای گمنام شهر قدس با اشاره بر درخشیدن یادمان های دفاع مقدس چون خورشید بر ایجاد برنامه های پنج ساله برای ساخت یادمان های شهدای گمنام، برآورد اعتبارات و تعریف چشم انداز فعالیت ها، جذب خادمین تاکید کرد.
در این جلسه دکتر علی اصغر جعفری بر حمایت و پشتیبانی ساخت و نگهداری یادمان شهدای گمنام تا تبدیل شدن به قطب ایثار  شهادت اشاره کرد و نیز اعضای هیئت امنای شهر قدس به ارایه گزارشی از فعالیت های هنری و فرهنگی یادمان ها و مشکلات پیش روی ساخت یادمان شهدا، نداشتن اعتبارات برای ساخت یادمان ها، نداشتن اسناد بالا دستی در مطالبه از مسئولان شهری و… پرداختند.
شایان ذکر است؛ دکتر علی اصغر جعفری نیز در بازدید از فاز سه اندیشه دیداری با مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه داشتند و در این بازدید شرکت عمران اندیشه به اعتبارات پیش بینی شده اشاره کرد و مقرر شد در ساخت “مرکز فرهنگی دفاع مقدس” با مسئولین و دست اندرکاران موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نقشه و طرح راه جلساتی را داشته باشند.
گفتنی است؛ مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز از مجتمع فرهنگی قرآنی شهدای گمنام کهنز بازدید به عمل آورد و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مباحث هنری، تجلیل از پیشکسوتان، ساخت مستند در زمینه شهدای دفاع مقدس و مقاومت، محل ایجاد جمع آوری اسناد تاکید کرد.