مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: اتحاد و همبستگی مردم استان فرهنگی کردستان موجب یاس و ناامیدی دشمنان تفرقه‌برانگیز خواهدشد.

 حجت‌الاسلام علی دوستی‌نژاد، در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در محل سالن کنفرانس مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: بیانات و درایات مقام معظم رهبری هموارا  نشات گرفته از قرآن، سنت نبوی و علوی است.

وی با بیان اینکه ما خرسندیم در کنار سپاه توانمند و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی که از ابتدای حمله رژیم بعثی به ایران دوش به دوش این عزیزان جهادگران حضور داشتند، فعالیت می‌کنیم، افزود: در دوران جنگ تحمیلی ۵۴۰ هزار نیروی جهادی و پرسنل جهاد کشاورزی در دفاع مقدس در جبهه‌ها با از خودگذشتگی‌ها در راستای دفاع از میهن حضور یافتند.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کردستان خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی در دوران دفاع مقدس بیش از ۲۳ هزار و ۹۱۳ جانباز جهاد تقدیم اسلام، نظام و جمهوری اسلامی و ملت مبارز و رشید ایران نموده است.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) در خصوص لقب سنگرسازان بی‌سنگر به جهادگران دفاع مقدس، تصریح کرد: جهاد کشاورزی بیش از یک هزار و ۲۰۰ جانباز و ۳ هزار و ۳۹۶ شهید سرافراز  تقدیم آرمان‌های انقلاب کرده است.

حجت‌الاسلام دوستی‌نژاد با بیان اینکه در راستای جدیت جهادگران در کنار سایر رزمندگان این کلام امام راحل(ره) یاد آوری می‌شود، افزود: امام خمینی (ره)  خطاب به جهادگران فرموده است اگر من کلمه‌ای بالاتر از عشق سراغ داشتم آن را به شما لقب می‌دادم.

 وی با اشاره به اتحاد و همبستگی مردم استان کردستان افزود: استان فرهنگی کردستان که مقام معظم رهبری عنایت ویژه به این منطقه دارد،  الحمدلله سرزمینی با مردمانی با محبت و دوستدار وحدت است که این امر موجب یاس و ناامیدی دشمنان تفرقه‌برانگیز خواهدشد.

نماینده ولی فقیه در پایان یادآور شد: درایت و همبستگی مجموعه تشکیلات وزارت جهاد کشاورزی، مدیران، مسئولان  و پرسنل این ارگان مثال زدنی است که همدلی، ارتباط خوب و حفظ وحدت میان آنان همچنین موجب موفقیت‌های روزافزون این سازمان شده است‌.ر