زمین چمن فوتبال بوستان ساحلی دارآباد و باشگاه تخصصی تیوان شمیرانات با حضور مدیران شهری، ورزشی و پیشکسوتان فوتبال افتتاح شد.

سید حمید موسوی شهردار منطقه یک، در این مراسم که با حضور سید عباس سجادی معاون اجتماعی و فرهنگی، مجید صالحی شهردار ناحیه پنج، جمعی از مدیران شهری و ورزشی و پیشکسوتان فوتبال برگزار شد توسعه‌ ی سرانه های ورزشی با شناسایی و استفاده بهینه از پتانسیل های موجود منطقه و مشارکت بخش خصوصی را مورد تاکید قرار داد.

موسوی گفت: فضاهای ورزشی منطقه یک نیازمند اقدامات موثر و بهینه جهت توسعه و ساماندهی بوده است لذا در این راستا نسبت به احداث و تعویض ۴ زمین چمن در شمال تهران اقدام شد.

او افزود: چمن های زمین ورزشی کاشانک، بوکان،چیذر و ساحلی دارآباد در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ تعمیر و جهت استفاده شهروندان به بهره برداری رسیده است.

شهردار ناحیه پنج نیز در این مراسم به مشارکت بخش خصوصی در تعمیر و نوسازی کامل زمین چمن بوستان ساحلی دارآباد اشاره کرد و گفت: این زمین طی سالیان گذشته از بین رفته بود و امکان فعالیت گروه های ورزشی در آن امکان نداشت که با مشارکت باشگاه ورزشی تیوان شمیرانات زمین فوق
در ابعاد ۱۷ متر در ۲۵ متر مربع کاملا بازسازی شد تادر اختیار تیم های ورزشی و نوجوانان و جوانان دوستدار این ورزش قرار گیرد.