کاندیدای ریاست فدراسیون تکواندو گفت: بزرگ‌ترین هدف من ایجاد همدلی در خانواده بزرگ تکواندوی ایران است.

 هادی ساعی در صحبت‌های خود در مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو با اشاره به سوابق مدیریتی خود و ۱۰ اصل توسعه تکواندو، گفت: همه شما دوستان بنده را می‌شناسید. با افتخارات و قهرمانی‌های من آشنا هستید. معتقدم تکواندوی بانوان ما از پتانسیل بالایی حتی در برخی مواقع بالاتر از آقایان نیز برخوردار است.

او ادامه داد: همدلی میان خانواده تکواندو اولین و بزرگ‌ترین هدف من است تا خانواده تکواندو را دور یک سفره جمع کنیم. هم‌چنین حضور موفق در مسابقات بین‌المللی و مخصوصا المپیک پاریس دیگر برنامه من خواهد بود. تنها المپیکی است که ۳ سال وقت داشتیم تا سهمیه بگیریم. کارمان خیلی سخت است و امیدوارم ۳ سهمیه در آقایان و ۲ سهمیه در بانوان کسب کنیم.

ساعی خاطرنشان کرد: استعدادهای زیادی در سراسر کشور داریم که متاسفانه کشف نشده‌اند یا پس از کشف به حال خود رها شده‌اند. نمونه آن در المپیک جوانان آرژانتین بودند که ۲ مدال طلا کسب کردند. در کشتی هم دو نقره گرفتند اما در تکواندو خبری از آن‌ها نبود اما در کشتی آن دو نفر به یک برنز المپیک و طلای جهان رسیدند. این موضوع نشان می‌دهد که ما دچار ضعف هستیم و قهرمانان‌مان را رها می‌کنیم.

این دارنده ۲ طلا و یک برنز المپیک، خاطرنشان کرد: امروز تکواندو جزو گران‌ترین رشته‌های ورزشی کشور است و هزینه‌ها بر دوش خانواده‌های تکواندوکاران است. ما به دنبال این هستیم به صورت واقعی به هیات‌ها کمک کنیم. امروز هیات‌ها درآمدزایی می‌کنند و به حساب فدراسیون می‌ریزند اما فدراسیون بخش کمی را به آن‌ها می‌دهد.

ساعی در پایان گفت: از پولادگر به عنوان رییس فدراسیون در این سال‌ها و این که تمام افتخارات من در دوره ریاست ایشان بوده تشکر میکنم.