مهندس مجید بهزادپور مدیرعامل صندوق، ضمن تقدیرازعملکرد کارکنان خدوم صندوق در پیامی پنجاه و سومین سالروز تاسیس صندوق را تبریک گفت.

 متن پیام به شرح ذیل می باشد:

فرارسیدن ۲۳ دی ماه، پنجاه و سومین سالروز تأسیس صندوق تأمین خسارت‌های بدنی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. امروز بیش از نیم قرن فعالیت صندوق تأمین خسارت‌های بدنی را در حالی گرامی می داریم که در ۵ دهه اخیر با ارائه خدمات صادقانه و به موقع به خانواده‌های قربانیان حوادث رانندگی و زندانیان جرایم غیرعمد تصادفات رانندگی، به عنوان یک نهاد حمایتی به ایجاد عدالت بین اقشار مختلف جامعه در جهت حمایت از گروه هدف و همچنین پشتیبان صنعت بیمه کشور گام برداشته است و در سال جـاری در راستای دستیابی به اهداف قانونی سازمان و در اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت سیزدهم و ضرورت اجرایی کردن “پیوست عدالت” و رضایتمندی گروه های هدف، توانسته با طراحی سامانه های الکترونیک، ساماندهی و گسترش شعب استانی و همچنین تعدیل فرآیندهای اجرایی رسیدگی به پرونده های خسارت جانی مردم آسیب دیده از حوادث رانندگی، بسیار سریعتر و سهل تر نماید.

 با توسعه سیستم جامع، ضمن استفاده از خدمات هوشمند و مکانیزه نمودن فرایندهای اجرایی، اقداماتی از قبیل اتصال صندوق به سامانه خودکاربری قوه قضائیه به منظور کوتاه تر کردن فرآیند دریافت اوراق قضایی و تبادل اطلاعات، طراحی و راه اندازی سامانه ماده ۱۳ با هدف پرداخت کل خسارت بدنی توسط یک مرجع و حذف تشکیل پرونده دو مرحله‌ای در صنعت بیمه و پرداخت مستقیم حقوق مردم آسیب دیده به حساب بانکی ایشان تحقق یافته است.

دستاورد‌های کسب شده نتیجه تلاش و زحمات بی دریغ همکارانم در صندوق با تکیه بر تعهد، تخصص و همچنین انسجام و همدلی بین کارشناسان و مدیران صندوق بوده است.

اینجانب از خداوند منان سپاسگزارم که توفیق خدمت به مردم را به بنده و همکارانم در صندوق تأمین خسارتهای بدنی را اعطا نموده و امیدوارم توانسته باشیم وظایف محوله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را صادقانه انجام داده تا موجبات رضایت خداوند را فرآهم آوریم.

مجید بهزادپور                

مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی