فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره پست بانک ایران در جلسه شورای ادارای مدیریت شعب پست بانک استان البرز با اشاره به اینکه سامانه ساتنا مراحل تست نهایی خود را گذرانده و با نسخه جدید در باجه‌های بانکی روستایی فعال می‌شود، گفت: گزینه ثبت چک صیادی در نسخه آخر سامانه همراه بانک لحاظ شده و به زودی تحویل بانک می‌شود.

 فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره بانک در این جلسه، با اشاره به اینکه وجود مشکلات در سیستم و نرم افزارها جز ماهیت و ذات نرم افزار و سخت افزارها است، افزود: تمام تلاش ما این است که با همکاری شرکت‌های طرف قرارداد آنها را برطرف کنیم و برخی از مشکلات اعلام شده به سیستم بنکو ارتباطی ندارد و در تمام بانک‌های کشور وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه سامانه ساتنا به زودی در باجه‌های بانکی روستایی راه اندازی می‌شود، اظهار کرد: این سامانه مراحل تست خود را گذرانده و با نسخه جدید در باجه‌های بانکی روستایی، فعال می‌شود.

عضو هیات مدیره بانک با بیان اینکه برای ارتقا و راه اندازی بانکداری دیجیتال برنامه‌های زیادی در دست اجرا داریم، ادامه داد: گزینه ثبت چک صیادی در نسخه آخر سامانه همراه بانک لحاظ شده و تا پیش از سال جدید تحویل بانک می‌شود.

بهمنی با تاکید بر حل مشکلات اتباع خارجی در سامانه بنکو تصریح کرد: این موضوع روند مثبتی را طی کرده و در آینده‌ای نزدیک مشکلات آن نیز، حل می‌شود.

عضو هیات مدیره بانک با اشاره به اینکه در حوزه مبارزه با پولشویی باید به شیوه سایر بانک‌های کشور عمل کنیم، خاطرنشان کرد: ویرایش حساب‌های قدیمی مشتریان در شعب و باجه‌های بانکی روستایی باید به سرعت، انجام شود.

بهمنی در پایان به سوالات فنی روسای شعب و کارشناسان حاضر در جلسه پاسخ داد.

بر اساس این گزارش، بهمنی و هیات همراه، در سفر به البرز از شعبه فرخ آباد، باجه بانکی روستایی حکمت از توابع شهر ملارد و طرح زیستی مهندسی آراکو که از پست بانک ایران تسهیلات دریافت کرده‌است، بازدید کردند.