دوره جدید سلسله برنامه‌های «نور، صدا، دوربین، خنده» با نمایش و بررسی فیلم سینمایی «دینامیت» آغاز می‌شود.

«دفتر طنز» دوره جدید برنامه «نور، صدا، دوربین، خنده» را پس از وقفه‌ای چند ساله برگزار می‌کند که در آن به نمایش و بررسی آثار سینمایی و تلویزیونی کمدی ایرانی و خارجی بپردازد که در نخستین برنامه دوره جدید، فیلم سینمایی «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی نمایش داده شده و نقد خواهد شد.

در این برنامه پس از نمایش فیلم، نشست نقد و بررسی فیلم و همچینین بررسی وضعیت سینمای کمدی در ایران با حضور مسعود اطیابی (کارگردان)، برخی بازیگران فیلم، شاهین شجری کهن (منتقد) و رضامیرمحرابی (مجری و کارشناس) برگزار خواهد شد.

این رویداد روز چهارشنبه، ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۷ در سالن سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

پژمان جمشیدی، احمد مهران‌فر، نازنین بیاتی، محسن کیایی و زیبا کرمعلی از جمله بازیگران دینامیت به تهیه کنندگی ابراهیم عامریان هستند.
سلسله نشست‌های «نور، صدا، دوربین، خنده» به نقد و بررسی فیلم‌ها، سریال‌ها و نمایش‌های کمدی ایران و جهان می‌پردازد که پیش از این در سال‌های گذشته میزبان سینماگران و چهره‌های مطرح بوده است. در دوره جدید نیز قرار است آسیب‌شناسی سینمای طنز ایران و جهان در کنار نمایش آثار با حضور منتقدان و فعالان حوزه سینما و علاقه‌مندان به طنز و کمدی برگزار شود.