با شکوه ترین مراسم روز روان شناس و مشاور برگزار گردید.

با شکوه ترین مراسم روز روان شناس و مشاور با حضور دوازده هزار نفری از اعضاءبه صورت مجازی و هم چنین اعضاء شورای مرکزی،معاونین،مشاورین و رییس سازمان نظام پرستاری به صورت حضوری در روز جمعه نهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ در محل سازمان نظام روان شناسی و مشاوره برگزار گردید . در این مراسم ابتدا دکتر محمد حاتمی طی سخنانی ضمن تبریک روز جهانی قدس که مصادف است با نهم اردیبهشت روز روان شناس و مشاور به تمام اعضا ودانشجویان تبریک گفتند و اظهار داشت:از سال ۱۳۹۴ که ما در تالار وحدت بزرگداشت نهم اردیبهشت ماه روز تأسیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره را برگزار کردیم از آن سال این روز تبدیل به فرهنگ شده است.اکنون در اقصی نقاط ایران مراسم روز روان شناس و مشاور در حال برگزاری است. خوشبختانه،با عملکرد موفق سه ساله روان شناسی و مشاوره به خط اول سلامت کشور نزدیک می شود.اقدامات موثر سازمان چون تصویب تعرفه ها در هیأت دولت ،مدیریت سازمان بهزیستی و حضور تأثیر گذار در ستاد ملی کرونا ،سازمان اکنون مرجع نهاد های حاکمیتی و اعتبار پروانه سازمان افزایش یافته است. در دهم خردادماه بزرگترین کنگره ملی درباره آسیب شناسی و مداخلات روان شناسی و مشاوره در دوران کرونا و پساکرونا در سالن اجلاس سران برگزار می شود. رئیس جمهور برای این کنگره پیام ارسال می کنند و وزراء سخنرانی خواهند کرد و در انتها سند امنیت روان و آرامش بخشی در دوره پساکرونا رونمایی می شود و تا ۱۰ روز آینده احکام کارگروه امنیت روان و ارام بخشی استان ها توسط وزارت کشور ابلاغ می شود.
ما به آن چه آرزو داشتیم درباره رشته های روان شناسی و مشاوره در حال نزدیک شدن می باشیم.

دکتر حاتمی گفت :حدود ۳۰۰ نفر از روان شناسان ما پرستار می باشند.امشب از رئیس سازمان نظام پرستاری دعوت کرده ایم که در جمع ما حضور یابند و از این عزیزان به عنوان مدافعان سلامت (روان شناس-پرستار ) قدردانی کنیم.از عزیزانی که جهت واکسیناسیون اعضاء در سال گذشته در تهران و استان ها زحمت کشیده اند قدردانی می نماییم.
در ادامه دکتر غلامعلی افروز و سرکار خانم دکتر نوابی نژاد رئیس و نایب رییس شورای مرکزی با بیان فلسفه انتخاب روز روان شناس و مشاور در نهم اردیبهشت ماه و اهمیت پروانه سازمان سخنرانی نمودند و از خدمات روان شناس-پرستاران قدردانی نمودند.دکتر میرزا بیگی رئیس سازمان نظام پرستاری طی سخنانی گفت:حضور دوازده هزار نفری اعضاء برای من یک پیام دارد آن هم عملکرد موفق سازمان ورضایت اعضا از شما است . من هم این روز بزرگ را به شما تبریک می گویم وبه همکارانم که روان شناس-پرستار می باشند نیز تبریک می گویم. امیدوارم در سازمان نظام روان شناسی و مشاوره و سازما ن نظام پرستاری یک همگرایی ایجاد گردد و همکاری های همه‌ جانبه ای داشته باشیم .در ادامه از خدمات پرستاران و روان شناسان خانم مریم عمرانی،زهرا حمیدی،الهام فتاح زاده ،سودابه یک رنگ صفاکار و آقای امیر آذریان.

به عنوان نماینده پرستاران-روان شناس کشور و از آقایان هوشنگ علیبازی ،روان شناس
خانم الهام جنتی راد،سوپروایزر واحد کنترل عفونت بیمارستان میلاد،آقای دکتر محمد علی کعبه ،رییس واحد بهداشت و کنترل عفونت بیمارستان میلاد،ژاله اسماعیلی سوپر وایزر بیمارستان پارسیان ،ابراهیم کریم نژاد کارشناس سلامت روان ،روان شناس بالینی بیمارستان میلاد ،دکتر صیرفی ،معاون امور استان های سازمان نظام روان شناسی و مشاوره
که در واکسیناسیون اعضاء تلاش و زحمت کشیده اند و هم چنین از کلیه رؤسا و اعضای شوراهای استانی در واکسیناسیون اعضا تلاش نمودند ،تقدیر به عمل آمد در ادامه دکتر حسن احدی ،استاد دانشگاه علامه طباطبایی به این حضور حداکثری اعضاء اشاره کردند و روز روان شناس و مشاور را تبریک گفتند.
دکتر حسن پاشا شریفی ،دکتر عبدالله شفیع آبادی و خانم دکتر سیمین حسینیان اعضا شورای مرکزی نیزدرباره اهمیت خدمات روان شناسی و مشاوره و ویژگی های برجسته روان شناسان و مشاوران سخن گفتند.
مشروح سخنان رییس ،اعضاء شورای مرکزی و رئیس سازمان پرستاری به زودی منتشر می شود.