همزمان با مراسم نواخته شدن زنگ تحرک ،22 ایستگاه ورزش شهروندی در منطقه دو پایتخت مجددا فعال شد.

مهدی صالحی ،شهردار منطقه در مراسم نواختن زنگ تحرک که جمعی از خانواده معظم شهدا ،مربیان ایستگاه‌های تندرستی سطح منطقه و شهروندان ورزشکار حضور داشتند ، گفت: توسعه ورزش همگانی، یک ضرورت و عامل مهم در ارتقای شاخص‌های اجتماعی همچون نشاط و شادابی فردی و اجتماعی، افزایش امید به زندگی و سلامت افراد در جامعه است.
وی با اشاره به رویکرد مدیریت شهری درارتقای نشاط و سلامت شهروندان با تقویت برنامه های ورزشی گفت : با هدف ايجاد محيط هاي مناسب براي انجام حرکات ورزشي و تشويق و ترويج فرهنگ ورزش همگاني بين شهروندان، ۲۲ ایستگاه ورزش شهروندی در بوستان های منطقه فعال شد.
وی افزود: ایستگاه های ورزش شهروندی ویژه بانوان و آقایان در دو شیفت صبح و عصر پذیرای شهروندان علاقمند به ورزش است و شهروندان مي توانند براي ورزش به اين ايستگاه ها مراجعه و به صورت گروهي با حضور مربيان متخصص ورزش کنند.
شهردار منطقه ۲ به فعالیت مجموعه های ورزشی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۵ مجموعه ورزشی و ۴ سوله الزهرا در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کند.
صالحی گفت: به منظور تقویت سرانه های ورزشی محلات ، زمین های چمن مصنوعی در محلات آماده و در اختیاز شهروندان قرار گرفته است.