سرپرست بانک سینا از رونمایی طرح راهبردی کسب‌وکار این بانک در آینده نزدیک خبر داد.

غلامرضا فتحعلی در نشست رؤسای شعب منطقه گلستان و سمنان، ضمن تبریک حلول ماه رجب و تقارن آن با دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سینا نقشه راهی سه‌ساله است که به صورت پویا و با هدف پیشبرد مطلوب اهداف بانک و با محوریت دو موضوع اساسی «توسعه کسب‌وکار» و «توسعه بانکداری دیجیتال» تدوین و تبیین شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر، شیوع ویروس کرونا ضرورت توسعه سریع‌تر بانکداری دیجیتال را مشخص کرده، تصریح کرد: عنصر زمان و مکان بانکداری دیجیتال در حال حذف شدن است، لذا توجه به این نوع بانکداری از راهبردهای اصلی بانک سینا نیز محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طرح کسب‌وکار بانک سینا شامل سه طرح عملیاتی، بازاریابی و مالی است که در طرح عملیاتی به موضوعاتی همچون اصلاح ساختار، توانمندسازی نیروی انسانی و ایجاد بستر سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و مغزافزاری توجه ویژه شده است.

فتحعلی با اشاره به برنامه بانک مبنی بر حرکت از محصول‌محوری به مشتری‌محوری، بیان کرد: در طرح بازاریابی کسب‌وکار بانک سینا نیز به بخش‌های خدمات، کشاورزی و صنعت توجه شده و بر اساس اشتهای پیروزی بانک، گروه‌های مختلفی از مشتریان هدف در این طرح مدنظر قرار می‌گیرند و بر اساس ظرفیت‌های موجود، گروه‌های مشتریان انتخاب و محصولات بر مبنای نیاز و خواسته هر یک از این گروه‌ها طراحی و ارائه خواهد شد.

وی گفت: با توجه به حرکت نظام بانکی به سمت بانکداری پلتفرمی، باید در شعب بانک سوپر مارکت مالی راه‌اندازی و خدماتی از قبیل بیمه، کارگزاری و خدمات مشابه به مشتریان ارائه شود.

سرپرست بانک سینا با اشاره به افزایش شعب ارزی و سهم بازار بانک سینا در حوزه ارزی و بین‌الملل هم گفت: با توجه به ضرورت توسعه سهم بازار بانک و ظرفیت‌های اقتصادی موجود در استان سمنان، در این استان حداقل یک شعبه ارزی ایجاد خواهد شد.

در جریان این سفر، سرپرست بانک به همراه معاونان برنامه‌ریزی، شعب و مناطق، اعتبارات، مالی و سرمایه‌گذاری، مهندسی و پشتیبانی و مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی از شعب مختلف منطقه گلستان و سمنان بازدید کردند و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی شعب قرار گرفتند.