مديرعامل شركت گاز استان همدان از کلنگ‌زنی و افتتاح 200 پروژه گازرساني این شرکت با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱۵ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال، همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان همدان  محمدصادق محبی‌نظر ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر، با اعلام این خبر، اظهار کرد: از این تعداد پروژه، ۲ روستا در شهرستان اسدآباد و ۵۸ پروژه گازرساني به مشترکین صنعتی و کشاورزی در شهرستان هاي همدان،‌ ملاير، نهاوند، تويسركان، اسدآباد، بهار، كبودراهنگ، رزن و قهاوند در دهه مبارک فجر، افتتاح می‌شوند.

وی ادامه داد: این در حالی است که همزمان، عملیات اجرایی گازرسانی به ۴ روستا در شهرستان‌های اسدآباد، درگزین، رزن و ملایر و ۱۳۶ پروژه گازرساني به متقاضیان صنعتی و کشاورزی در شهرستان‌هاي همدان،‌ ملاير، كبودراهنگ، نهاوند، اسدآباد، بهار، درگزین و رزن، کلنگ‌زنی و آغاز مي‌شود.

محبی‌نظر در پایان، توضیح داد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹٫۸ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره مند هستند؛ ضمن آن‌که تعداد کل مشترکین گاز استان ۶۶۲۶۸۰ مشترک، تعداد کل انشعابات، ۳۲۸۹۳۶ انشعاب و میزان شبکه تغذیه و توزیع ۹۹۴۲ کیلومتر است.