مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونها از اعلام استعلام نهایی ۳ کاندیدای هاکی برای شرکت در مجمع انتخابات خبر داد و گفت: هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات هاکی در روز یکشنبه ۱۴ اسفند وجود ندارد.

آرش فرهادیان در پاسخ به این پرسش که آیا انتخابات هاکی در ۱۴ اسفند برگزار می شود یا خیر؟ اظهار کرد: استعلام نهایی هر ۳ کاندیدا ( بهرام قدیمی، حسن اباذری و حمیدرضا بخارایی) از سوی نهاد نظارتی وزارت ورزش و جوانان اعلام شده و مشکلی برای برگزاری انتخابات در روز یکشنبه ۱۴ اسفند وجود ندارد.

وی همچنین در خصوص برگزاری انتخابات وزنه برداری نیز گفت: تا امروز به جز هاکی، استعلام نهایی کاندیداهای وزنه برداری نیز اعلام شده و مجمع انتخابات این فدراسیون نیز طبق زمان اعلام شده برگزار خواهد شد، استعلام نهایی کاندیداهای سایر فدراسیونها هنوز اعلام نشده و منتظر هستیم تا زودتر از سوی نهادهای نظارتی اعلام شود تا  مقدمات برگزاری انتخابات این فدراسیونها را نیز فراهم کنیم.

فرهادیان در پایان تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجامع فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می شوند، به قولی که داده بود تا به امروز عمل کرده و مشکلی در برگزاری مجامع انتخابات سایر فدراسیونها در صورت اعلام استعلام نهایی نامزدها از سوی وزارت ورزش وجود ندارد.