در چهارمین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سپاهان در ورزشگاه آزادی میزبان آلمالیق ازبکستان خواهد بود.

در چهارمین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم سپاهان ایران و آلمالیق ازبکستان در دیداری از گروه سوم به مصاف هم خواهند رفت. با تصمیم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار در ورزشگاه آزادی و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

سپاهان ایران – آلمالیق ازبکستان

ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه

مکان: ورزشگاه آزادی

داور: کیم جونک هئوک از کره جنوبی

شاگردان میرجلال کاسیموف پس از سه شکست پیاپی مقابل نیروی هوایی عراق، الاتحاد عربستان و سپاهان ایران وارد دور برگشت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شدند. آن‌ها بدون امتیاز در در قعر جدول گروه سوم لیگ قهرمانان قرار دارند.

آلمالیق در دو دیدار گذشته خود دو شکست مقابل نیروی هوایی و الاتحاد عربستان به ثبت رسانده و در قعر جدول گروه سوم لیگ قهرمانان قرار دارد. آن‌ها شانس چندانی برای صعود از این گروه ندارند اما باتوجه به شکست ۳ بر یک در دیدار گذشته خود مقابل سپاهان، برای انتقام و جبران شکست در این دیدار مقابل سپاهان قرار می‌گیرند.

سپاهان پس از رای کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌توانند دو بازی پیش روی خود در خانه را در اصفهان به میدان برود و مجبور است در ورزشگاه آزادی مقابل حریفانش به میدان برود. ۳ بر صفر شدن تقابل الاتحاد و سپاهان به سود نماینده عربستانی، خیال این تیم را برای صعود راحت کرده و شانس سپاهان برای صعود در دیدارهای باقی مانده همچنان وجود دارد.

طلایی‌پوشان در این دیدار نیز همانند دیدارهای گذشته خود غایبان مهمی دارند. امید نورفکن و شهریار مغانلو به تمرینات سپاهان اضافه شده‌اند اما هنوز آمادگی لازم برای قرار گرفتن در ترکیب را ندارند و به همین دلیل نمی‌توانند در این دیدار تیمشان را همراهی کنند.

همچنین رضا شکاری نیز هنوز مصدوم است و سپاهان با غایبان بزرگ خود پا به این مسابقه می‌گذارد. در مقابل نیز سیاوش حق نظری، هافبک ایرانی آلمالیق که در دیدار رفت دو تیم به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی کند، در این دیدار حاضر خواهد بود.