سیدحسن خمینی گفت: پیام انقلاب اسلامی به گوش جهانیان رسید که اسرائیل از صحنۀ روزگار محو خواهد شد.

سید حسن خمینی در سی‌وپنجمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمةالله‌علیه) که با حضور و سخنرانی رهبر انقلاب برگزار شد، از مشتاقان و ارادتمندان حاضر در حرم امام خواست تا برای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای انقلاب اسلامی و شهدای پرواز اردیبهشت فاتحه بفرستند و سپس با اشاره به جنایت صهیونیست‌ها در  غزه و رفح گفت: مقاومت ملت مظلوم فلسطین نیست جز به روحی که این مرد خدا (امام خمینی) به جان‌ها دمید.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این اتفاق بسیار بزرگ اسرائیلی‌ها را ان‌شاءالله برای همیشه از طمع به سرزمین‌های اسلامی بر حذر داشت. عزت رمز پیروزی ما بوده و هست و رمز پیروزی ما خواهد بود. انسان در حیات سیاسی خودش اگر عزت نداشته باشد مانند ماهی بیرون آب است.

وی ادامه داد: همانطور که همبستگی و همراهی و مشارکت و همدوشی و حضور در صحنه یک واقعیت و حقیقت است. هرگاه مردم حضور پیدا می‌کنند دشمنان مأیوس می‌شوند و در برابر پیشگاه ملت ایران دم تکان می‌دهند و خضوع می‌کنند.

وی تاکید کرد: انتخابات پیش رو بسیار مهم است و همه باید نسبت به آن حساس باشیم. حتماً نکات بسیار دقیقی را رهبر فرزانه انقلاب اشاره خواهند کرد. ان شاءالله شاهد حضور معنادار مردم باشیم و زمینه‌های آن را متصدیان امر به وجود آورند.

سید حسن خمینی خاطرنشان کرد: جمهوریت نظام اسلامی یکی از ارکان مهم در سیاست کلی امام بزرگوار است. با مردم قیام کرد، با مردم حرکت کرد، با مردم پیش رفت، بر دوش مردم تشییع شد و بر قلب مردم سلطان شد و امروز بعد از ۳۵ سال همچنان بر جان و روح مردم حکومت می‌کند. اگر پیروان امام بخواهند امام وار زندگی کنند جز از مسیر دل‌های مردم امکان‌پذیر نیست. افتخار می‌کنیم به وجود امام مان و این‌که بعد از ۳۵ سال این بیرق به دست مبارک رهبر معظم انقلاب همچنان برافراشته است. به جز لطف بی‌کران الهی هیچ چیز دیگری نمی‌توانست او را تضمین کند.

وی متذکر شد: تحریم‌ها از هر سو بر جان ملت ایران فرود آمد و از هر سو تیرها بارید و از هر سو زخم‌ها فرود آمد اما آن چیزی که ما را از این مسیر عبور داد یک رهبری شجاع و خط امام بوده است که باید مراقب باشیم نام و یاد امام بزرگوارمان به عنوان روح و روان و جان جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی از یادها نرود و ملتی که همیشه در صحنه است، ملتی که نام امام را بر زبان و یاد امام را در دل دارد. از اینکه امسال هم در حضور شما بودم و از اینکه شما در مجلس هستید صدها هزار مرتبه ممنون حضور بیکران دوستان، یاران و مشتاقان امام هستم.