سرپرست ریاست جمهوری صبح امروز گفت: شهید رئیسی پیش از تشکیل دولت سفرهای استانی خود را آغاز کرد.

محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری صبح امروز (پنجشنبه) در آئین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی سیستان و بلوچستان گفت: دل شهید رئیسی برای کار کردن در مناطق محروم پر می‌زد، به همین دلیل پیش از تشکیل دولت سفرهای استانی خود را آغاز کرد.

وی افزود: شهید رئیسی سفرهای استانی خود را از استان‌های محروم آغاز کرد؛ استان‌هایی که کم‌برخوردار بودند و نیاز به رسیدگی بیشتر داشتند.

سرپرست ریاست جمهوری همچنین گفت: آیت‌الله رئیسی همیشه به فکر مشکلات استان سیستان و بلوچستان بود؛ مشکلات آب،‌ بهداشت، راه‌ها و گاز استان. بهره‌برداری از ۴۲ طرح‌ استان به ارزش نزدیک به ۸۶ هزار میلیارد تومان که امروز انجام گرفت را به روح شهدای خدمت تقدیم می‌کنیم.

مخبر در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: آنچه که رهبر انقلاب در مورد تلاش‌های شهید رئیسی فرمودند در مورد اعضای دولت هم صدق می‌کند.

سرپرست ریاست جمهوری همچنین گفت: یکی از سران کشورها که با من صحبت می‌کرد، در مورد شهید امیرعبداللهیان مطلب درستی گفت؛ او به من گفت امیرعبداللهیان وزیر خارجه محور مقاومت بود،‌ این شهید با دستور رئیس‌جمهور شهید،‌ شبانه‌روز به دنبال پیگیری وضعیت مردم فلسطین بود.

مخبر تاکید کرد: آیت‌الله رئیسی مستمرا به فکر مردم فلسطین بود و تلاش داشت تا به مردم مظلوم فلسطین کمک کند.

سرپرست ریاست جمهوری در آئین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی سیستان و بلوچستان: تلاش دولت در مسیر رفع نارسایی‌های موجود در بخش‌های آب، گاز، راه، درمان و اشتغال در استان است؛ استان،‌ استانِ مستعدی است 

مخبر همچنین گفت: یکی از ظرفیت‌های مهم استان سیستان و بلوچستان این است که به اقیانوس دسترسی دارد، برخی از موارد در استان تعطیل شده و یا کاری برای انجام آن‌ها صورت نگرفته است.

وی افزود: در نخستین سفر آیت‌الله رئیسی به استان سیستان و بلوچستان، بیشتر مناطق استان فاقد گاز بود و امروز بخش زیادی از این مشکل حل شده است.