برند ریورسانگ تولید کننده وسایل جانبی و موبایل چینی در ایران رونمایی شد.

 به گزارش اقتصاد پویا،دکتر احسان تمیس مدیرتحقیق و توسعه شرکت توسعه تجارت تیبافناور، شهرفافا روز پنج شنبه ۲۹ شهریور ماه در آیین رونمایی از برند “ریور سانگ” در ایران افزود: ریورسانگ به عنوان برندی مطمئن با تکیه بر فناوری و کیفیت تجربه متفاوتی را به همراه می آورد.
وی با بیان اینکه رسانه ها نقش کلیدی و جدی در شناختن برند در جامعه دارند گفت: امیداوریم با همراهی رسانه‌ها ریورسانگ جز محبوب‌ترین و معتبرترین برندهای تکنولوژی در کشور باشد.

تمیس ادامه داد: چیزی که به رشد یک برند کمک می کند ،خدمات پس از فروش است،در این زمینه همکاری با یک شرکت داریم که علاوه بر گارانتی، یک سری خدمات مازاد برای خدمات پس از فروش جهت داشتن تجربه خوب  و لذت بخشی را به برند ارائه خواهند داد.

وی بیان کرد: ریورسانگ طیف گسترده ای از گوشی موبایل، لوازم جانبی، ساعت هوشمند و دوربین سبک هوشمند دیجیتال دارد که امیدواریم به زودی بقیه محصولاتشم وارد بازار شود.

وی ادامه داد: تمام محصولات ریورسانگ با بالاترین استانداردهای جهانی ارایه می شود و از نظر کیفیت ،کیفیت بسیار خوبی دارد.

هادی پروان نیز در این آیین در خصوص استراتژی مارکتینگ ریورسانگ در ایران گفت: حدود دو سال است که در این خصوص کار کرده ایم، شش تا ۹ماه طول کشید که ریورسانگ بازار و پتانسیل های موجود در ایران را مطالعه کند تا وارد بازار ایران شود.

وی بیان کرد: حدود سه ماه نیز زمان برد تا با نماینده و شرکت های مختلف وارد مذاکره شدیم تا اینکه توانستیم با شرکت توسعه تجارت تیبافناور به توافق برسیم و کار را در ایران شروع کنیم.
وی با اشاره به اینکه ۶تا۸ ماه به صورت‌ پایلوت این محصول در استان های فارس و اصفهان به بازار عرضه شد گفت: در حال‌ حاضر با خیال راحت می‌توانیم با بازتابی که از بازار داشتیم، گارانتی ارائه دهیم.
وی افزود: بعد از موفقیت در بازار فارس و اصفهان، در حال حاضر این محصول را وارد بازار تهران نیز شده است.
وی با اشاره به اینکه فعالیت های صورت گرفته در خصوص ورود و توسعه این برند در ایران بر اساس استاندارد های شرکت ریورسانگ و استانداردهای آکادمیت و تحقیقات بازار یابی انجام شده است.
وی یادآور شد: این مجموعه قبلا بر روی لب تاب گارانتی داده است و الان نیز بر روی ساعت هوشمند، شارژر و کابل گارانتی ارائه می دهد، ما نیز بر روی شارژر و کابل لایف تایم گارانتی می دهیم.

وی با بیان اینکه استراتژی فضای آنلاین و استراتژی فضای آف لاین داریم افزود: استراتژی آنلاین ما تولید تصاویر ویدئویی با کیفیت، تبلیغات بنری، کلیکی، سوشال مدیا است، همچنین استراتژی برای فضای آف لاین نیز از قبیل حضور در کمپین ها،برند شاپ، بنرهای خیابانی و مال ها است.

وی همچنین در خصوص سهم بازار این برند نیز افزود: این کالا به غیر از محصولاتی که برای آنالیز بازار به فروش رسیده، در بدو معرفی به بازار است و در حال حاضر ۱۰۰ سایت محصولات این برند را عرضه می کنند،در حال حاضر بازخوردهای خوبی از مصرف کنندگان و بازار داشتیم.

در شهریور ۱۴۰۰ با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع به فعالیت کرده است. ما درصدد هستیم اخبار روز در حوزۀ برندهای ملی، ایرانی و اخبار برندهای بین‌المللی را منتشر کنیم.

وو وِن‌لی مدیر فروش برند ریورسانگ گفت: ریور سانگ در بیش از ٩ کشور دفتر رسمی ریور سانگ دارد اما در ایران هنوز دفتر رسمی ندارد. برنامه داریم در آینده محصولات خانه هوشمند مثل دوربین مداربسته، یخچال و غیره تولید کنیم.

در ادامه هومن صادق، مدیر فروش ریورسانگ در شهرفافا اشاره کرد: برند ریورسانگ زیرمجموعه شرکت IMG است و کارش تولید موبایل‌های دکمه‌ای است. این شرکت ماهی یک میلیون و ۵۰۰ هزار موبایل تولید می‌کند. ۵۰۰ هزار برای بازار چین و یک میلیون وارد بازار می‌شود. برنامه بعدی ما واردات کالای هوشمند است و شاید وارد تولید هم بشویم. تمام دستگاه‌هایی که داریم اپلیکیشن و دفترچه آن فارسی است.

صادق درنهایت اشاره کرد: ما خودمان را با سامسونگ، انکر و شیائومی مقایسه می‌کنیم و از نظر حدود قیمت در رده ایسوز هستیم؛ اما موبایل‌های دکمه‌ای در بازار عرضه نشده است درنتیجه قیمت‌گذاری هم نشده است.