مراسم تجلیل از ۲ خانواده شهید کشتی گیر در فدراسیون کشتی برگزار شد.

مراسم تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار محمد آژند و سجاد عفتی با حضور علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران و شروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین به میزبانی فدراسیون کشتی برگزار شد.

این مراسم با تلاوت قرآن توسط عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان و در سالن کنفرانس فدراسیون کشتی آغاز شد.

میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران در ابتدای این مراسم گفت: در بیش از ۱۲۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در سراسر کشور برگزار می شود. انتظار داریم با تدابیر وزارت ورزش به آزادسازی زندانیان غیرعمد که عموما ورزشکار هستند با کمک خیرین کنیم.

عبدالحمید احمدی نیز با تبریک هفته بسیج به بسیجیان و مروجین فرهنگ بسیج، گفت: از دبیر که همیشه در کارهای خیر پیش قدم است و چه در حوزه قهرمانی یا مدیریتی موفق بوده تشکر می کنم. با این شیوه قطعا شاهد موفقیت کشتی ایران خواهیم بود. بازسازی خانه های کشتی فدراسیون یک کار جهادی و بزرگ بود که توسط دبیر انجام شد. 

وی افزود: بزرگترین بیمه نظام جمهوری اسلامی خون شهیدان است و اگر الان می بینیم جمهوری اسلامی با عزت در جهان حرف می زند و مقابل ابرقدرت جهان می ایستد و شاخ به شاخ می شود و آن ها جرات مقابله ندارند نتیجه ظرفیتی است که شهدا برای نظام ایجاد کرده است. امیدوارم امانت داران خوبی برای شهدایمان باشیم. امیدوارم فقط شعار ندهیم و در عمل مروج فرهنگ بسیجی باشیم.

در پایان این مراسم از ۲ خانواده شهید ورزشکار تجلیل شد.