شهردار اهر از تکمیل و افتتاح چندین طرح عمران شهری با اعتبار بیش از 50 میلیارد ریال همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

محمد سرقینی ، در تشریح این خبر، گفت: افتتاح میدان و خیابان نادرقوجا شامل تملک و اجرای آن با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال، بهره‌برداری از آسفالت ۱۵ کوچه و محله که دربازه زمانی هفته دولت تا هفته دفاع مقدس اجرا شد نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های افتتاحی هفته دفاع مقدس به شمار می‌آیند.

وی افزود: در هفته دولت نیز آسفالت  ۶۵ کوچه و محله، دو مورد پارک محله‌ای و دیوار حایل فضیلت و فاز یک کیچیک چای با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی در حوزه عمران شهری نیز از آغاز عملیات اجرایی خیابان چایکنار شرقی از مسیر عادل آباد تا شهرک شیخ شهاب‌الدین اهری به طول ۱۲۰۰ متر و عرض ۳۰ متر با برآورد ۱۲۰ میلیارد ریالی که شامل تملک و اجرای خیابان است، خبر داد و افزود: خوشبختانه با حمایت شورای شهر و همراهی اهالی این منطقه مراحل تملک اکثر زمین‌های این مسیر به اتمام رسیده و با اجرای کامل این طرح یکی از خواسته‌های چندین ساله‌ی اهالی و شهروندان، محقق شد و با اتصال آن به شهرک قسمتی از ترافیک چای کنار با عبور خودروها از این مسیر، روانسازی خواهد شد.

سرقینی در خاتمه، خدمت به شهروندان و حل معضلات شهری را از وظایف شهرداری برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با همراهی مردم و مسئولان با خادمانشان در حوزه مدیریت شهری شاهد رونق و توسعه شهر تاریخی اهر باشیم.