فرید سجادی حسینی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به مصائب ناشی از شیوع کرونا، بیان کرد که ما داغدارانی هستیم که به علت این شرایط حتی نمی‌توانیم در سوگ عزیزانمان شرکت کنیم.

فرید سجادی حسینی بازیگر سینما و تلویزیون  درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: به تازگی برای ایفای نقش در فیلم کوتاه علیرضا ناظر فصیحی که صاحب فن در سینماست دعوت شده‌ام البته چندی پیش هم بازی در «حکم تجدید نظر» به کارگردانی محمدامین کریم‌پور را به پایان رساندم. من در «حکم تجدید نظر» نقش یک دایی را بازی می‌کنم که به دنبال کلیه برای فرزندش است و در جریان یک قتل و قصاص هم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به وضعیت کرونایی کشور بیان کرد: در همه کارهایی که من اخیراً حضور داشته‌ام، پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت شده بود ولی در عین حال می‌شنوم که همه ادعا می‌کنند این موارد بهداشتی را رعایت می‌کنند اما بعد می‌بینیم که پروتکل‌ها به طور کامل رعایت نشده‌اند البته همانطور که گفتم من با چنین امری مواجه نشده‌ام. به نظرم نمی‌شود جلوی این بیماری را گرفت اما می‌شود با رعایت موازین بهداشتی راه انتقال آن را سخت کرد. نمی‌شود همه چیز را تعطیل کرد چون این کار به معنای از دست دادن همه چیزهایی است که در این سال‌ها به سختی ساخته شده و به دست آمده است بنابراین نمی‌شود همه چیز را رها کرد اما می‌شود اجرای پروتکل‌ها را سخت‌گیرانه‌تر و جدی‌تر دنبال کرد تا اتفاقات ناخوشایند کمتری رخ دهد. همه ما مسئول وضع موجود هستیم پس نمی‌شود گفت در حال حاضر جریان، ارگان و تفکر خاصی مسئول این وضعیت است. ما خودمان را باید مسئول بدانیم.

سجادی حسینی در بخش دیگر از صحبت‌هایش بیان کرد: متأسفانه این روزها فشار اقتصادی بسیار زیادی به بچه‌های سینما وارد می‌شود البته این امر در تمام صنوف و مشاغل دیده می‌شود. جامعه به طور کلی به لحاظ معیشتی مشکل دارد چون وقتی چنین مصیبتی نازل می‌شود، همه افراد جامعه گرفتار می‌شوند. به همین ترتیب رزق و روزی همه کم یا حتی قطع می‌شود. شغل ما هم به همین شکل است حتی در مواردی بچه‌های سینما آسیب‌پذیرتر هستند.

این بازیگر در پایان با اشاره به هنرمندانی که در این مدت بر اثر ابتلاء به کرونا درگذشته‌اند، گفت: ما گوهرهای گرانبهایی را در این مدت از دست داده‌ایم که رفتن آن‌ها فاجعه بزرگی بود. ما داغدارهایی هستیم که به علت این شرایط حتی نمی‌توانیم در سوگ عزیزانمان شرکت کنیم به همین دلیل باید هم مراقب خودمان و هم مراقب دیگران باشیم.