مدیر مرکز مدیریت و کنترل راه‌های استان همدان اعلام کرد: محور همدان- قزوین در لاین شمالی به سمت آوج به علت شکستگی پل در اثر طغیان رودخانه مسدود است.

سعید کریمی ، از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و بیان کرد: با توجه به تصاویر دوربین‌های نظارتی و تصویری مرکز و گزارش‌های دریافتی در حال حاضر تردد در جاده‌های استان عادی و روان است.

وی اظهار کرد: در برخی از محورهای استان بارش پراکنده برف و باران وجود دارد که در محورهای کوهستانی همراه با مه‌گرفتگی است.

وی تصریح کرد: از ساعات اولیه صبح امروز شاهد بارش پراکنده در محور آوج، سوباشی و گردنه گرین هستیم که تردد در این محورها روان است.

کریمی با اشاره به اینکه هیچ گونه محدودیت تردد در محورهای استان همدان اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: محور فرعی گنجنامه- تویسرکان به علت صعب‌العبور و عدم ایمنی کافی مسدود است و از محورهای همدان- اسدآباد و تویسرکان و همدان- جوکار- تویسرکان جایگزین شده است.

مدیر مرکز مدیریت و کنترل راه‌های استان همدان خاطرنشان کرد: محور همدان- قزوین در لاین شمالی به سمت آوج به علت شکستگی پل در اثر طغیان رودخانه مسدود بوده و تردد دوطرفه انجام می‌گیرد.