فرماندار ارومیه گفت: توسعه علمی کشوراز رسالت های کلیدی دانشجویان در دوران حاضر است.

علیرضا ملامحمدی زاده با بیان اینکه جنبش دانشجویی همیشه در حوزه های مختلف پیشرو بوده و پیشاپیش جامعه حرکت کرده است، افزود: یک دانشجوی پیشرو باید در کنار قانونمندی و اخلاق مداری، نقش کلیدی خود را در توسعه علمی کشور ایفا نماید.

وی ادامه داد: پایبندی به قانون، پیگیری مطالبات مردم و توسعه علمی کشور و امیدآفرینی در جامعه را می توان رسالت های کلیدی دانشجویان در دوران حاضر تلقی کرد.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه دانشجویان امروز با همبستگی ملی و امیدآفرینی در جامعه می توانند نقش خود را در مقابل دشمنان ایفا کنند، تصریح کرد: دانشجوی ایرانی همواره باید شخصیت انقلابی داشته باشد و بی شک دانشجویان امروز ضمن تطابق خود با علم و اطلاعات روز دنیا، راه دانشجویان مطالبه گر اوایل انقلاب را ادامه می دهند.

وی با اشاره به اینکه موفقیت های علمی دانشجویان و دانشگاههای ایران در عرصه های مختلف و مجامع بین المللی بیانگر این است که دانشجوی امروز فراتر از انتظارات ظاهر شده و باید همین تلاش در جویندگی در مسیر دانش بیش از پیش تداوم یابد، گفت:دانشجویان باید امروز بیش از پیش به مسائل مختلف کشورشان حساسیت نشان دهند و بی تفاوتی یک دانشجو به آینده خود و جامعه معنی ندارد.

ملامحمدی زاده تصریح کرد: بنده همواره تلاش کرده ام از نظرات دانشجویان و بخصوص تشکل های دانشجویی در تصمیم گیری های مختلف بهره ببرم و امیدوارم دانشجویان همچنان پیشنهادات و نکته نظرات خود را از دولت دریغ نکنند.