استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با معاون سیاسی وزیر کشور خواسته ها و مطالبات مردمی استان را پیگیری کرد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی و بهزاد علیزاده نماینده استان در مجلس شورای با دکتر عرف معاون سیاسی وزیر کشور دیدار و گفت‌وگو کردند.

استاندار ایلام در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان در مباحث سیاسی و انتخابات پیش رو خواستار ایجاد فرمانداری ویژه در شهرستان دهلران شد و گفت: این شهرستان شاخص‌های لازم برای معرفی شدن به عنوان فرمانداری ویژه را داراست و در این راستان نیازمند مساعدت ویژه وزارت کشور برای فراهم شدن مقدمات این مهم جهت طرح در کمسیون های تخصصی و ارجاع به هیئت دولت هستیم.

 علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر خواسته ها و مطالبات مردمی حوزه انتخابیه جنوبی استان ازجمله ایجاد فرمانداری ویژه شد.

در ادامه این نشست دکتر عرف ضمن تشکر از زحمات و تلاش های استاندار ایلام گفت:همیشه طرح ها و پیشنهادات وی بعنوان یکی از استانداران باتجربه کشور کارشناسی شده و با دلیل و برهان لازم بوده که این مهم در رفع مسائل و مشکلات استان تاثیر گذار بوده است.

وی از تلاش های علیزاده نماینده استان در پیگیری مطالبات مردمی تشکر کرد.

🟠همچنین، سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام و بهزاد علیزاده نماینده استان در مجلس شورای با دکتر ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی  در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان در حوزه مدیریت و منابع انسانی خواستار تسریع در ایجاد چارت فرمانداری شهرستان چوار شد و گفت: ایجاد شهرستان چوار باعث خوشحالی مردم منطقه شد و بابت این مهم قدردان زحمات مسئولان مربوطه هستند.

استاندار ایلام تصریح کرد: برای انجام امور این شهرستان تازه تاسیس نیازمند تسریع در ارسال چارت فرمانداری هستیم.

در این دیدار علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر خواسته ها و مطالبات مردمی حوزه انتخابیه جنوبی استان شد.

در ادامه این نشست دکتر ناصریان ضمن تشکر از زحمات و تلاش های استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نسبت به خواسته ها و مطالبات مطرح شده توسط استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی قول مساعد و پیگیری لازم را دادند.