پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرمربی تیم باید هنرش را با موفقیت تیم در لیگ قهرمانان آسیا نشان بدهد.

روح‌الله عبادزاده در خصوص شروع مجدد لیگ قهرمانان آسیا و کار سخت پرسپولیس در این رقابت‌ها گفت: پرسپولیس کار سختی دارد چرا که رقبایش همه در کشورهای خود عملکرد خوبی داشتند و نتایج خوبی هم گرفتند. البته نمی‌شود قدرت تیم‌ها را روی عملکرد لیگ‌های داخلی سنجید چرا که همه برای آسیا کاملا پرقدرت و تقویت شده ظاهر می‌شوند.

وی افزود: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و به خوبی تقویت شده است. البته امیدوارم نفرات جذب شده به زودی با سایر بازیکنان هماهنگ شوند و بتوانند به پرسپولیس کمک کنند. همه بازیکنان تازه وارد در تیم‌های خود عملکرد خوبی داشتند و از بهترین‌ها بودند اما امیدوارم با شرایط پرسپولیس هم کنار بیایند و بتوانند در این تیم نیز موفق عمل کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا یحیی گل‌محمدی می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبش را با پرسپولیس تکرار کند، تصریح کرد: یحیی در بین مربیان داخلی جزو بهترین گزینه‌ها بود و همانطور که دیدید بهترین نتایج را هم با پرسپولیس گرفت اما او هنرش را باید در پرسپولیس با موفقیت در آسیا نشان بدهد که از دید من این پتانسیل را دارد.

عبادزاده در مورد اینکه آیا بازیکنان جدید می‌توانند جای خالی مهدی ترابی و علی علیپور را در این تیم پر کنند، گفت: این پرسپولیس است که جایی برای پیشرفت خیلی از بازیکنان بوده است. هم علیپور و هم ترابی نفرات خوبی بودند اما در پرسپولیس شکوفا شدند. نفرات جدید هم امیدوارم بتوانند قدر موقعیت خود را بدانند و بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشته باشند.