این روزها با توجه به آغاز برداشت محصولات خارج از فصل استان،، فروش و بازاریابی برای فروش محصولات به اولویت نخست اتاق بازرگانی بندرعباس تبدیل شده است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس، آغاز برداشت محصولات استان در حالی آغاز شده است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم رعایت الگوی کاشت عملا نمی توان آینده خوبی برای فروش این محصولات متصور شد.

اتاق بندرعباس در راستای انجام رسالت خود در بخش کشاورزی بعد از انعقاد تفاهمنامه با سازمان تعاون روستایی بلافاصله رایزنی های خود را در سطح کشور برای فروش محصولات استان آغاز کرد.

رایزنی های اتاق تنها در بعد کشوری باقی نماند و این بار اتاق بندرعباس آستین همت خود را در سطح بین الملل بالا زد و با ارسال نامه ای به اتاق تجارت هرات – افغانستان و برگزاری جلسه به صورت مجازی با سرکنسول پاکستان خواستار عقد قرارداد تجاری تجار هرات و پاکستان با تجار استان هرمزگان برای فروش محصولات کشاورزی استان شد.

تلاش های بی وقفه اتاق برای دستیابی به بازارهای هدف و کمک به کشاورزان رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته که نظیر آن در دوره های قبل دیده نشده و تلاش ها برای انعقاد قراردادهای تجاری در بخش کشاورزی در حوزه بین الملل همچنان ادامه دارد.

همچنین اتاق با ارسال نامه ای به استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری و حمایت های بی دریغ استاندار، گزارشی از عملکرد اتاق در حوزه بازاریابی برای فروش محصولات استان را ارائه کرده است.