فرماندار کرمانشاه گفت: از مردم می‌خواهیم بخاطر دورهمی‌های چند ساعته در شب یلدا جان خود و عزیزانشان را به خطر نیندازند.

فضل الله رنجبر ، با اشاره به محدودیت‌های کرونایی در نظر گرفته شده در آستانه شب یلدا در شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا و ستاد مقابله با کرونای استان، امشب و فردا شب(۲۹ و ۳۰ آذر) که ایام منتهی به شب یلدا هستند، محدودیت تردد خودروها در سطح شهر از ساعت ۲۰ تا ۴ صبح اعمال خواهد شد.

 رنجبر با شاره به استقرار نیروهای پلیس در میادین و خیابان‌ها برای اجرای محدودیت های کرونایی شب یلدا، از مردم خواست رعایت محدودیت های ترددی را داشته باشند تا مشمول جریمه نشوند.

 فرماندار کرمانشاه همچنین با اشاره به همکاری خوب اصناف کرمانشاه برای کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری در آستانه شب یلدا، گفت: اصناف برای تعطیلی مغازه‌ها در این دو شب از ساعت ۱۸ قول همکاری داده اند.

رنجبر در ادامه با تاکید بر اهمیت همکاری مردم برای کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری، گفت: از شهروندان می خواهیم تا از هر نوع دورهمی در این شرایط حساس صرف نظر کرده و با حضور در دورهمی‌ها باعث اوج گیری دوباره کرونا نشوند.

وی از دورهمی‌های به عنوان یکی از کانون های اصلی شیوع بیماری کرونا یاد کرد و گفت: از مردم می‌خواهیم بخاطر دورهمی های چند ساعته جان خود و عزیزانشان را به خطر نیندازند.

 رنجبر با اشاره به نارنجی بودن وضعیت کرونایی شهرستان کرمانشاه، گفت: هم اکنون آمار فوتی‌ها و بستری‌های کرونایی در شهرستان روند کاهشی به خود گرفته و امیدواریم با همکاری خوب مردم این روند تداوم پیدا کرده و به سمت زرد و سفید برود.

رنجبر یادآوری کرد: وضعیت کرونایی شهرستان به شدت شکننده است و با هر نوع سهل انگاری در رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی احتمال اوج گیری دوباره کرونا و تغییر وضعیت کرونایی شهرستان از نارنجی به قرمز وجود دارد.