رییس فدراسیون کشتی گفت: اگر بودجه وزارت ورزش در شان ورزش کشتی باشد قهرمان المپیک می شویم.

 علیرضا دبیر در مراسم افتتاحیه ساختمان نوسازی شده فدراسیون کشتی گفت:  فدراسیون کشتی در تصمیمی صد درصد اشتباه به استادیوم آزادی آمد. کار اجرایی و کار فنی در کنار هم اصلا اتفاق خوبی نیست اما کاری است که شده. سالن شهید صدرزاده هم مال کشتی شد و از روسای فدراسیون های جودو و شمشیربازی تشکر می کنم که دیگر این موضوع را پیگیری نکردند.

وی خاطرنشان کرد: روزی که آمدم از شکل ساختمان فدراسیون کشتی خجالت کشیدم. واقعا تو ذوقم خورد. چند رییس فدراسیون خارجی هم به ایران آمدند که خوب نبود.

دبیر افزود: به ساده زیستی باور دارم اما کشتی باید نگین ورزش ایران باشد. کشتی مثل خاویار و فرش ماست و حتما باید جایش بالاتر از یک رشته ورزشی باشد.

رییس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: وقتی آمدم تشک های خانه کشتی ساس زده بود اما خدا را شکر این مجموعه هم بازسازی شد و الان به خوبی مورد استفاده کشتی گیران و تیم های ملی قرار می گیرد. اگر کار اداری، داوری و … قوی شود و بودجه وزارت هم در شان کشتی باشد قهرمان المپیک می شویم.

وی همچنین به برگزاری مراسم تجلیل از بنا و برزگر اشاره کرد و گفت: زحمات بنا بر هیچ کس پوشیده نیست و مشخص است جهش کشتی فرنگی از چه سالی شروع شده است. تجلیل از او ربطی به سرمربیگری تیم ملی ندارد و این مراسم برای تجلیل از سال ها زحمت اوست. امیدوارم فقط کشتی گیر نسازید و به پرورش مربی هم بپردازید.

دبیر در پایان گفت: از منصور برزگر هم تشکر می کنم. پدر مرحوم من و منصور برزگر در سازمان آب شاغل بودند. برزگر بر گردن کشتی ایران و خیلی از ما حق دارد. او بیش از ۶۰ سال و بنا نزدیک ۵۰ سال به کشتی ایران خدمت کردند و کشتی ایران آن ها را فراموش نمی کند.