مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: طبق بررسی های صورت گرفته، هفت هزار دانش آموز مددجو کرمانشاهی به شبکه آموزشی شاد دسترسی ندارند که امیدواریم با مشارکت خوب خیران برای تمامی این دانش آموزان تبلت یا گوشی تلفن همراه هوشمند خریداری شود.

محسن رخصی اظهار کرد: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون ۳۸۰ گوشی هوشمند و تبلت برای دانش آموزان نیازمند استان خریداری شده است.

رخصی با بیان اینکه این گوشی ها به منظور استفاده از امکانات آموزشی شبکه تحصیلی “شاد” به دانش آموزان مددجو اهدا شده، افزود: از این تعداد ۲۰۰ تبلت و گوشی از سوی کمیته امداد و از محل اعتبارات امداد و کمک های خیران خارج از استان تامین شده است.

وی تصریح کرد: گوشی های هوشمند اهدایی کمیته امداد با اولویت خانوارهای مددجو دارای دو یا سه فرزند دانش آموز توزیع شده است.

رخصی با یادآوری اینکه گوشی های تامین شده از سوی این نهاد طی پنج مرحله به استان ارسال و بین دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی توزیع شده، خاطرنشان کرد: کار توزیع گوشی و تبلت در میان دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی از سوی کمیته امداد تا پایان سال طی چندین مرحله دیگر ادامه خواهد یافت.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون ۱۸۰ گوشی و تبلت نیز از محل کمک های خیران و نیکوکاران استان خریداری و به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است.

رخصی گفت: طبق بررسی های صورت گرفته، هفت هزار دانش آموز مددجو کرمانشاهی به شبکه آموزشی شاد دسترسی ندارند که امیدواریم با مشارکت خوب خیران نیک اندیش برای تمامی این دانش آموزان تبلت یا گوشی تلفن همراه هوشمند خریداری شود.