فرماندار اهر گفت: متاسفانه حدود ۳۰ درصد از جمعیت این شهرستان در مناطق حاشیه‌ای، محروم و کم برخوردار زندگی می‌کنند.

رسول خدابخش در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود مشکلات و کمبود امکانات در مناطق حاشیه‌ای، از ادارات مربوطه و خیران خواست هرچه سریع‌تر نسبت به حل مشکلات این مناطق تلاش کرده و از این قشر محروم حمایت کنند.

وی افزود: امیدواریم با پیگیری و حمایت خیران از این قشر محروم جامعه، در آینده نزدیک شاهد حل مشکلات معیشتی و امکانات زندگی آن‌ها باشیم.

وی در ادامه وضعیت کرونایی شهرستان اهر را شکننده عنوان کرد و افزود: کاهش نسبی آمار مبتلایان و جان‌باختگان در چند روز اخیر نباید موجب عادی‌انگاری شرایط کرونایی در این شهرستان شود، چراکه وضعیت بسیار شکننده بوده و باید پروتکل‌ها و محدودیت‌ها، جدی گرفته شود.

خدابخش همچنین از کاهش ۵۰ درصدی آمار بستری بیماران کرونایی در بیمارستان باقرالعلوم اهر نیز خبر داد و افزود: متاسفانه تاکنون ۴۴۹۱ نفر در این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده و از مجموع مبتلایان، ۱۷۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی، از تسریع روند تست‌گیری کرونا با اجرای طرح ملی شهید حاج قاسم سلیمانی و برپایی دو مرکز سیار تست کرونا در سطح شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۹۰۰۰ تست کرونا از مردم این شهرستان گرفته شده است.