مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن گفت: با در نظر داشتن نیاز اقشار مختلف با مجموعه‌های مختلف برای احداث مسکن در استان بوشهر وارد مذاکره شده‌ایم و برنامه توسعه‌ای با افق آینده مد نظر ماست.

احمد هادی‌زاده در دیدار با کارکنان مجتمع تجاری، فرهنگی و گردشگری بوشهر مال با اشاره به استراتژیک بودن استان بوشهر برای شرکت سرمایه‌گذاری مسکن که متولی آن شرکت مسکن جنوب است، اظهار کرد: شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری مسکن حساب ویژه‌ای روی ایجاد اقامتگاه‌های سکونتی در استان بوشهر باز کرده و خدمات مختلفی ارائه خواهد کرد و گروه‌های زیادی از اقشار را بهره‌مند خواهد کرد.

وی با اشاره به اجرای اولین تعهدات شرکت سرمایه‌گذاری مسکن در شهر جدید عالیشهر گفت: تولید ۱۲۰ واحد مسکونی را در اولین گام در عالی‌شهر را انجام داده‌ایم و در شهرهای کنگان و گناوه برنامه توسعه‌ای داریم.

مدیرعامل و نائب رئیس شرکت سرمایه‌گذاری توسعه مسکن به مذاکرات فی‌مابین شرکت نفت و شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری مسکن جنوب اشاره کرد و گفت: با در نظر داشتن نیاز اقشار مختلف با مجموعه‌های مختلف برای احداث مسکن در استان بوشهر وارد مذاکره شده‌ایم و برنامه توسعه‌ای با افق آینده مد نظر ماست.

هادی زاده از تاثیر متقابل مجموعه اقامتگاه‌های سکونتی و مجموعه‌های تجاری به عنوان یک ضرورت یاد کرد و گفت: ایجاد مجموعه‌های چند منظوره برای تامین نیازهای فرهنگی، تفریحی و حتی گردشگری اقامتگاه‌های جدید مسکونی منطبق با استانداردهای روز جهان ضروری به نظر می‌رسد.