امام‌جمعه قم گفت: نباید تفاوتی میان ترامپ و بایدن در مذاکره قائل شد و فریب برجام دو و سه را بخوریم، تجربه برجام یک می‌گوید دشمن چه با رویکرد بایدن و چه ترامپ تفاوتی ندارد و هر دو بر تحریم ملت ایران تأکیددارند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در سخنان آدینه‌ای که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: انسان اگر اعتقاد به تقوا داشته باشد به سمت کارهای خوب و معروف می‌رود و همچنین از حرکت به سمت منکر دوری می‌کند.

امام‌جمعه قم افزود: باید نسبت به احکام دین آگاهی داشته باشیم و این موضوع را موردتوجه قرار دهیم که رعایت تقوا برای دنیا و آخرت سودمند است.

حضرت زهرا(س) پرچم‌دار دفاع از حریم ولایت و بصیرت بودند

تولیت حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) بیان کرد: حضرت صدیقه طاهره(س) پرچم‌دار دفاع از حریم ولایت و بصیرت بودند و از اسلام دفاع کرد و مکتب ولایت را معرفی کرد و همچنین در برابر توطئه گران ضد ولایت مقاومت کرد و پای سخن حق ایستادگی کرد تا به شهادت رسید.

ملت ایران با تکیه‌بر مکتب اهل‌بیت(ع) بساط فتنه ۸۸ را جمع کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان قم عنوان کرد: در فتنه پیچیده سال ۸۸ هتاکی و جسارت را به سمت هیئت‌های مذهبی و شعائر حسینی سوق دادند، ملت ایران اسلامی در دفاع از آرمان‌های اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) و نظام اسلامی حماسه ماندگار یوم‌الله ۹ دی را آفرید و به حول و قوه الهی بساط فتنه ۸۸ را جمع کرد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به حماسه عظیم یوم االله ۹ دی تصریح کرد: عظمت حضور مردم در حماسه ۹ دی به حدی بود که خیابان‌های تهران گنجایش سیل کوبنده جمعیت را نداشت و این‌همه لشکر که به عشق رهبر آمده بود فقط در تشییع امام راحل دیده‌شده بود.

۹ دی نشان بصیرت مردمی و روحیه انقلابی ملت ایران و پیوند عمیق امت و ملت است

وی گفت: ۹ دی نشان بصیرت مردمی و روحیه انقلابی ملت ایران و پیوند عمیق امت و ملت است، ۹ دی تکرارپذیر است و هرگاه دشمن بخواهد اقدامی علیه ملت ایران انجام دهد ملت بازهم حماسه خلق می‌کنند.

آیت‌الله سعیدی بیان کرد: ایران اسلامی ۴ سال است که منتظر رفع تحریم‌های ظالمانه دشمنان است و به فرموده مقام معظم رهبری اگر یک ساعت هم جلوی تحریم‌ها را  بگیریم باید این اقدام انجام شود و آنچه وظیفه دولت است خنثی کردن تحریم‌ها و اقتصاد درون‌زا و تأکید بر وحدت ملی است.

امام‌جمعه قم عنوان کرد: مقاومت پل پیشرفت و عدالت است و نباید تفاوتی میان ترامپ و بایدن در مذاکره قائل شد و فریب برجام دو و سه را بخوریم، تجربه برجام یک می‌گوید دشمن چه با رویکرد بایدن و چه ترامپ تفاوتی ندارد و هر دو بر تحریم ملت ایران تأکیددارند.

شهیدان سلیمانی و فخری زاده در میان ملت ایران تکثیر شدند

نماینده ولی‌فقیه در استان قم گفت: ملت ایران با تکیه‌بر مکتب شهید سلیمانی و فخری زاده راه خود را پیداکرده است، امروز شهیدان سپهبد سلیمانی و ابو مهدی المهندس و فخری زاده در میان ملت ایران تکثیر شدند و مکتب سلیمانی الگوی نسل جوان است.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: در سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المنهدس و مراسم چهلم شهید فخری زاده تأکید می‌کنم انتقام سخت از آمران و قاتلان در پیش است ولی باید توجه کرد که انتقام از خون این شهدا از جنس انتقام تمدنی و نرم‌افزاری در کنار انتقام سخت‌افزاری است.

آیت‌الله سعیدی ادامه داد: باید معروف و آگاهی خود را نسبت به احکام دین و سمت اهل‌بیت(ع) به‌خصوص حضرت زهرا(س) بالا ببریم و همواره گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری باشیم، مسئولین توجه داشته باشند دشمن در کمین آن‌هاست تا ذهنشان را خراب کرده و به‌سوی اهداف خود پیش ببرد و بدانید دشمن به هیچ‌کسی رحم نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: باید با اتکای به خدا و اعتماد به اهل‌بیت(ع) و قرآن کریم فرمایش امام راحل و پیام شهدا را موردتوجه قرار دهیم، با داشتن رهبری فرزانه به راه خود ادامه داده و ان‌شاالله بسترساز حکومت امام زمان خواهیم بود.