شهردار اردبیل گفت: جبهه خدمت به مردم خواسته و مطالبه به حق مکتب شهید سردار سلیمانی است که باید ادامه پیدا کند.

حمید لطف‌اللهیان ۱۳ دی ماه در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهید سلیمانی و برپایی نمایشگاه هفته مقاومت در پیاده راه اسفریس اظهار کرد: ما در شهرداری اردبیل مصمم هستیم تا با خدمت بیشتر به مردم و جلب رضایت شهروندان راه عزتمند شهدا و ایثارگران را ادامه دهیم.
وی خاطرنشان کرد: شهدای ما با تقدیم خون خود بهای سنگینی را در دفاع از اسلام و انقلاب پرداخت کردند و ما وظیفه صیانت از این گنجینه‌های سنگین را برعهده داریم.
شهردار اردبیل در ادامه تصریح کرد: شهرداری در کنار انجام فعالیت عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی وظیفه سنگینی در صیانت از آرمان انقلاب و شهدا دارد تا ادای دین کوچکی به این راه عزتمند کرده باشیم.
لطف‌اللهیان افزود: شهدا و ایثارگران ما به چنین نمایشگاه و یادواره‌هایی نیازی ندارند بلکه ما نیازمند الگوگیری از راه و آرمان شهدا هستیم.
وی با بیان اینکه شهید سلیمانی و همرزمانش جان در طبق اخلاص گذاشتند تا بشریت در آزادی و امنیت روزگار سپری کند، گفت: وظیفه ما در مقطع کنونی خدمت صادقانه و خالصانه به مردم است و در این راه قطعا خون شهدا و دعای آنها پشتیبان ما خواهد بود.

اخلاص در عمل شاخصه شهید سلیمانی است


رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این مراسم گفت: در مکتب شهید سلیمانی اخلاص در عمل به معنای واقعی موج می‌زند.
جواد انصاری اظهار کرد: مجاهدت و سرسختی شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی زمینه عزت و افتخار امروز ما را فراهم کرده و ما وظیفه سنگینی در تدوام راه شرافتمندانه شهدا در پیش داریم.
وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در جبهه مقاومت رشادت و سلحشوری مثال زدنی را به نمایش گذاشت، تصریح کرد: سردار دلها در جبهه خدمت به مردم متواضع و در جهاد با دشمن شجاع و نترس بود.
وی ادامه داد: مرام و سیره شهید سلیمانی الگوی جاودانه برای نسل امروز و آینده است تا ایران اسلامی را با عزت و عظمت مورد صیانت و پاسداری قرار دهند.
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: شورا و شهرداری در کنار ماموریت ذاتی خود در پاسداشت شهدا و مفاخر گام برداشته و امروز نیز در اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با برنامه ویژه در خدمت شهروندان هستیم تا ادای وظیفه کنیم.