پنتاگون به طور رسمی فرمان بازگشت ناو هواپیمابر اس اس نیمیتز به آمریکا را صادر کرد.

بر این اساس، کریستفور میلر، سرپرست وزارت دفاع آمریکا فرمان بازگشت ناو هواپیمابر” اس اس نیمیتز” به آمریکا را صادر کرد.

مونا رمضانپور، این فرمان پس از آن صادر می‌شود که پنتاگون اعلام کرد بر این باور است تهدیداتی که برخی تلاش می‌کنند به ایران نسبت دهند، اغراق شده است و این اقدام در راستای کاهش تنش‌ها در خلیج فارس انجام می‌شود.

پیش‌تر برخی رسانه‌های صهیونیستی از تقابل نظامی ایران و آمریکا در خلیج فارس و برخی کشور‌های عربی مانند عراق خبر داده بودند. با این حال، مقامات ایرانی نسبت به هر گونه ماجراجویی جدید دولت ترامپ علیه منافع تهران هشدار داده و از آمادگی کامل نیرو‌های مسلح ایران برای پاسخ به هر تجاوز خبر داده بودند.

تاریخ ایران رشادت ها را ثابت کرده است

مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز درخصوص حضور ناوهای آمریکایی در خلیج فارس به خبرنگار ما گفت: آمریکا با در دست گرفتن دست رژیم جعلی اسرائیل به خلیج فارس آمدند اما با توجه به اینکه این حرکات بارها تکرار شده است آزمودن را آزمودن خطاس چرا که ملت ایران همیشه برای دفاع از استقلال رشادتها داشته اند و در تاریخ ثبت شده اند تا حاج قاسم ها هستند از وطن دفاع می شودو از جونشان برای وطن میگذرند.

وی در ادامه افزود: مدافعان سلامت را شما ببینید که چطور با وجود همه خطرهایی که هست حاضرند برای مردم از جان خود بگذرند حال با بلوف های سیاسی نمیتوان از رشادت های حاج قاسم ها بگذرند با توجه به اینکه زمانی که حاج قاسم وقتی به شهادت رسید ایران  برای انتقام پایگاه آمریکا را در عراق زد درصورتی که هیچ کشوری تاکنون نتوانسته چنین کاری را با آمریکا نکرده اند.

سرافکندگی آمریکایی ها در خلیج فارس

این نماینده از رشادت های مردم در تاریخ ایران اظهارداشت: فرهنگ ایران در تاریخ به رشادت ها معروف بوده است و درحال حاضر هم با سرافکندگی ناوهای آمریکایی از خلیج فارس خارج شدند با توجه به اینکه جوانان ثابت کردند با توجه به اینکه برخی مسوولین غرب زده هستند و با مسوولین مخالف هستند وقتی حاج قاسم به شهادت رسید همه با هم حاج قاسمی شدند چرا که ایرانیان همه پشت هم هستند وا ز بلوف های سیاسی هراسی ندراند.

مجتبی یوسفی در باره غرب زدگی مسوولین نیز بیان کرد: برخی مسوولین غرب گرا هستند ولی مردم حاضر نیستند عزت و اعتبار ملت را نادیده بگیرند. ترامپ با توجه به اینکه هیچ غلطی نتوانست انجام دهد و به زباله دان تاریخ پیوست نشان داد همه ادعاها پوچ هستند با توجه او حتی نتوانست حزب اله و مجاهدین را نیز که کشورهایی هستند که زیر ساختارها مشکل دارد را بگیرد چه برسد به کشور بزرگی به نام ایران که همه برای هم زندگی می کنند، آمریکا آرزو جنگ را به گور خواهد برد.