نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مشکلات و موانع کارخانه‌های استان برطرف شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلی الغدیر برگزار شد، اظهار کرد: تقوای فردی اگر با آداب و شرایط و رسوخ در وجود انسان به جا آورده شود خود به خود تقوای اجتماعی با ابعاد گسترده سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را در همه زمینه‌ها به‌دنبال دارد.

وی ادامه داد: تقوای سیاسی به این است که در مسیر مطالبات و آرمان‌های اسلامی شامل برقراری عدالت اجتماعی، حمایت از محرومان و مظلومان در تقابل با ظالمان تلاش کنیم.

شاهرخی با اشاره به برگزاری رزمایش ارتش و سپاه اضافه کرد: بخشی از این رزمایش به‌صورت پهبادی و بزرگترین رزمایش در غرب آسیا بود و از یک پایگاه موشکی نیروی دریایی سپاه رونمایی شد.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه رزمایش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل مکرون و اقیانوس هند بود، تاکید کرد: این رزمایش بیانگر آن است که قلب سرزمین اشغالی در تیررس فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده چنانچه دشمنان از سرجهالت نظر سوء به جمهوری اسلامی داشته باشند ده‌ها موشک بر سر آنان خالی خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه روسای جمهوری آمریکا یکی پس از دیگری با کارنامه سیاه و مملو از جرم و جنایت به تاریخ پیوستند، اضافه کرد: آنچه که سرافراز باقی ماند مقاومت اسلامی، نام شهدا و راه امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) در هشتم بهمن با نام روز تکریم مادران و همسران شهدا و جانبازان، خاطرنشان کرد: حضرت ام‌البنین(س) وقتی وارد خانه امیرمومنین(ع) شد به خاطر اینکه فرزندان حضرت صدیقه طاهره به یاد مادرشان نیفتند اعلام کردند به من فاطمه نگویید؛ ام‌البنین(س) از خانواده‌ای شجاع، ریشه‌دار، ادیب و شاعری فصیح و سرشار از فضیلت‌ها بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سفر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به استان، افزود: در این سفر برای اشتغال و مسکن خانواده‌های شهدا و جانبازان تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد اما فعلاً در استان اقدامی نشده است که رسانه‌ها باید این موضوع را انعکاس دهند.

وی با بیان اینکه نباید از چنین تفاهم‌نامه‌هایی به راحتی عبور کنیم، تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای عملیاتی شدن این تفاهم‌نامه‌ها تلاش و پیگیری زیادی داشته باشند.

حجت‌الاسلام شاهرخی به جلسات با مجمع نمایندگان لرستان و معاون رئیس جمهوری اشاره کرد و گفت: در این جلسه برای مطالبات مردم استان ازجمله تخصیص آب و تکمیل سدها و شبکه‌های آبی به عنوان یک امری اساسی و ضروری تاکید شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه سال جهش تولید در حال اتمام است، تأکید کرد: باید مشکلات و موانع کارخانه‌ها و صنعت استان برطرف و برای جوانان جویای کار اشتغالزایی شود.