در بهمن ماه امسال با استفاده از محصول آهن اسفنجی گرم و با تلاش پرسنل متعهد و کوشای کارخانجات فولاد و احیا چادرملو این موفقیت کسب گردید. به گزارش خبرنگار ما این واحد، با ذوب 97 هزارو 24 تن فولاد بالغ بر 95 هزار و 121 تن شمش فولادی تولید شد . این برای نخستین بار است که ظرفیت تولید شمش فولاد از مرز 95 هزارتن در ماه عبور میکند .

این موفقیت در حالی بدست آمده است که مراحل تست و راه اندازی سیستم هات شارژ برای تولید آزمایشی محصول آهن اسفنجی گرم در واحد مگا مدول احیا مستقیم چادرملو نیز با موفقیت انجام شد .
و انتظار می رود در طی چند ماه آینده برای تولید پایدار و پیوسته مراحل نصب به اتمام رسیده و سیستم هات شارژ بطور کامل در مدار تولید قرار گیرد.
یادآوری میشود در آذرماه امسال ظرفیت تولید شمش فولادی این کارخانه به ۹۳ هزارو ۲۵۰ تن رسیده بود .

♦️ از سوی ديگر طی ۱۱ ماه گذشته در واحد گندله سازی مجتمع صنعتی چادرملو رکورد تولید فراتر از انتظار شکسته شد و در يك ماه مانده به پايان سال از ظرفيت توليد اسمي عبور كرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵۰ هزار تن بیشتر تولید گردید.

♦️مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل چادرملو کسب موفقیت های پی در پی دو مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو را به همه تلاشگران این مجموعه ها تبریک گفت و اظهار امیدواری نمود روند موفقیت هاي کارگران و کارکنان سخت کوش چادرملو در افزایش تولید محصولات که در سال جهش تولید بدست آمده است ، سال آینده نیز پر رنگ تر از امسال تداوم یابد.