همراهان نیک‌اندیش و نیکوکار، اعضای خانواده بزرگ فولاد خراسان، همراهان همیشگی و پیشگام شرکت در امور خیریه، پیمانکاران، تامین کنندگان و مشتریان ارجمند فولاد خراسان!

پیش از هر کلامی که در قدرشناسی از دریای مهربانی، جود و سخاوت‌تان قاصر است، حمد پروردگار سبحان را به خاطر وجود یاران عزیزی همچون شما به جا می‌آورم و شکرگزارم که برکت همراهی و دوستی شما را نصیب این خدمتگزار مردم شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان و خانواده مهرورز فولاد خراسان ساخته است.

استقبال چشم‌گیر شما همراهان نیک اندیش و همیشگی از پویش *«نوید پرواز»* که بشارت آزادی زندانیان محکوم مالی «جرایم غیر عمد» را در آستانه نوروز ١۴٠٠ فراهم کرده و رکورد مهرورزی های همراهان فولاد خراسان را در پویش‌های خیرخواهانه قبلی ارتقا و در مدت ۱۰ روز ، بیش از ۵ میلیارد ریال کمک مومنانه برای این نیت انسانی جمع آوری نمود، نشان از عمق مهرورزی، کرم و نوع‌دوستی شما عزیزان است و امیدوارم کریم منان، از خزانه کرم خود، این همت عالی را جزای خیر عطا فرماید.

اعتماد ارزشمند شما همراهان به مجموعه‌ی فولاد خراسان برای اقدامات خیرخواهانه، سرمایه‌ای بی‌بدیل برای من و همکاران‌م در تداوم این خدمت‌رسانی ها و انگیزه‌ای اشتیاق ‌آفرین است که شایسته عمیق‌ترین سپاس‌هاست.

با قدردانی از همکاری معاونت محترم استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور، نمایندگان محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان محترم قضایی شهرستان، ریاست محترم زندان‌های نیشابور و نیز انجمن حمایت از زندانیان شهرستان برای فراهم کردن زمینه اجرای این حرکت نیک، امیدوارم با مساعدت دادگستری و دادستانی شهرستان نیشابور امکان بازگشت هرچه سریع‌تر این شهروندان عزیز به کانون گرم خانواده‌های شان فراهم شود تا نوروز برای تعداد بیشتری از هم‌وطنان مان به رنگ شادی در آید. بار دیگر از اعتماد همه‌ی خیرین بزرگوار به اینجانب و همکارانم در فولاد خراسان برای اقدامات نیک‌اندیشانه و استقبال ایشان از پویش‌های مهرورزانه و مومنانه فولاد خراسان که در سال جاری بر ١٠ میلیارد تومان بالغ شده است، فروتنانه قدرشناسی می‌کنم و توفیق روزافزون برای تحصیل این حسنات در آینده را برای همه شما انسان های بزرگوار از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

*کسری غفوری*
*مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان*