محدودیت رفت و آمد کارکنان و شهروندان به ساختمان های اداری شهرداری منطقه یک بر مبنای دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا و در جهت حفظ سلامت جامعه و قطع زنجیره انتقال بیماری، انجام شد.

روابط عمومی شهرداری منطقه یک اعلام کرد: ساختمان شهرداری این منطقه از مناطق پر مراجعه و پر مخاطب شهر تهران است که با توجه به مصوبه و ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ایجاد محدودیت های تردد، از شهروندان درخواست شده برای حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان، از پی گیری امور مربوط به شهرداری به صورت حضوری خودداری کنند و در صورت لزوم به دفاتر خد‌مات الکترونیک مراجعه نمایند.

بر اساس همین گزارش معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه یک به منظور قطع زنجیره انتقال این بیماری و خطرات ناشی از آن، اطلاع رسانی های لازم را در خصوص مراجعه شهروندان به دفاتر خدمات الکترونیک شهر با اعلام آدرس های این دفاتر بر روی شبکه های اطلاع رسانی، نصب بنر و… انجام داد.
مصطفی آقا علیخانی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری این منطقه تصریح کرد: کسانی که ناگزیر از مراجعه به حوزه های مختلف شهرداری هستند، می توانند با شماره تماس های حوزه ها و ادارات پر مخاطب چون شهرسازی و حسابداری که در ورودی شهرداری منطقه نصب شده تماس و پی گیر درخواست های خود باشند.

او افزود: فضایی جهت استفاده مراجعین بیرون از ساختمان مقرر و مسیر ورود و خروج مجزا نیز برای مراجعات اضطرای در نظر گرفته شده است.

معاون شهردار منطقه یک گفت: بازدید مستمر از بخش های مختلف ساختمان منطقه یک توسط مدیر دفتر شهردار و رئیس اداره بازرسی شهرداری منطقه یک به منظور نظارت بر نحوه اجرای دستورالعمل های ابلاغی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش تردد انجام می شود.

گفتنی است حضور کارکنان شهرداری نیز طبق دستورالعمل صادره معاونت منابع انسانی شهرداری تهران به صورت یک سوم در هر واحد سازمانی تا زمان رفع شرایط اضطراری خواهد بود.