با حکم مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، جوادگلی که پیش از این به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بینالملل این هلدینگ فعالیت میکرد، با توجه به تصویب ساختار جدید سازمانی هلدینگ، به عنوان «مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی» هلدینگ خلیج فارس منصوب شد.
با این حکم، حوزه مسوولیت اجتماعی در حوزه روابط عمومی تثبیت شد، حوزه برند نیز به عنوان یکی از مأموریتهای اصلی روابط عمومی تعریف شد و حوزه بینالملل نیز همچنان به عنوان یکی از وظایف روابط عمومی باقی مانده و بر آن تاکید شد.
اجرای برنامه های مسوولیت اجتماعی با هدف توسعه پایدار و افزایش رضایتمندی مردم مناطق همجوار صنعت در دوره مدیریت فعلی هلدینگ خلیج فارس؛همواره دارای اولویت و توجه ویژه مدیران این شرکت بوده است.
با حکم جعفر ربیعی و به دنبال تصویب ساختار سازمانی جدید
پرینت
جواد گلی مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس شد.
https://eghtesadepooya.ir/?p=22843
برچسب ها
اخبار مشابه
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Tuesday, 25 February , 2025