کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی دشواری مقابل السد در پیش رو داریم اما مطمئن باشید، حریف روز آسانی مقابل ما نخواهد داشت.

سید جلال حسینی که همراه یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر السد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده بود، با اشاره به این مسابقه اظهار داشت: تا الان مسابقات سختی را پشت سر گذاشتیم اما الان باید در مرحله حذفی به میدان برویم. در حال حاضر ۲ تیم پرقدرت آسیا باید به مصاف هم به میدان بروند. ما با السدی بازی داریم که به معنای واقعی تیم کاملی است. السد کادرفنی قوی و بازیکنان خوبی دارد و این موضوع را به همه نشان داده است.

وی افزود: به طور حتم بازی فردا برای هر ۲ تیم سخت است و امیدوارم فوتبال زیبا و جذابی را شاهد باشیم. امیدوارم هر تیمی که شایسته باشد، در نتیجه‌گیری موفق عمل کند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تقابل با بازیکنان خط حمله السد اضافه کرد: همه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا قدرتمند هستند. همه برای موفقیت برنامه ریزی کرده‌اند و از حضور بازیکنان فوق‌العاده‌ای بهره می‌برند. ما با تیمی بازی داریم که برنامه ریزی خوبی داشته و بازیکنان بزرگی هم در این تیم بازی می‌کنند. به طور حتم کادر فنی ما تیم حریف را آنالیز کرده و برای این مسابقه برنامه ریزی کرده است.

وی تصریح کرد: فردا بازی سختی برای هر ۲ تیم است. اینطور نیست که اسم‌ها بخواهند بازی کنند بلکه ۲ تیم با هم بازی دارند. فردا روز سختی برای هر ۲ تیم خواهد بود. ما برای یک بازی خیلی سخت آماده هستیم. در قالب تیمی اگر بازی کنیم نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

تیم فوتبال پرسپولیس درمرحله یک هستم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۷:۱۰ فردا یکشنبه در ورزشگاه الجنوب دوحه به مصاف السد خواهد رفت.