رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از انجام ۴۴ هزار و ۶۱۰ فقره بازرسی در ۶ ماهه نخست سال جاری از واحد های صنفی، صنعتی و معدنی استان خبر داد.

“سالار حسین پور” افزود: طی ۶ ماه نخست سال جاری در راستای کنترل و نظارت بر بازار در استان با انجام بازرسی های یاد شده تعداد ۱۹۵۱ پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل شد.
وی اظهار کرد: این بازرسی ها منجر به تشکیل ۱۹۵۱ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۳۲ میلیارد و ۱۳۸ میلیون ریال شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۳۳ درصدی داشته است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این بازه زمانی طی ۷۹۰ گشت مشترک با نهادهای همکار و نظارتی، ۳ هزار و ۳۶۲ مورد بازرسی از واحد های نانوایی استان انجام که منجر به تشکیل ۳۱۸ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۹۱۳ میلیارد ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، حسین پور در پایان عنوان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تعداد ۲ هزار و ۱۰۳ فقره بازرسی انجام شده و ۳۱۸ فقره پرونده قاچاق به ارزش ریالی ۱۰۵ میلیون و ۴۹۰ هزار تشکیل و به مراجع ذیصلاح نیز ارجاع شد.