در اقدامی خیرخواهانه دکتر کسری غفوری مدیر مجتمع فولاد خراسان 20 دستگاه رایانه به ارزش 3 میلیارد ریال به دانشکده علوم پزشکی نیشابور اهدا کرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور با اشاره به ایجاد پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون و مرکز تزریق رمدیسیور و لزوم ثبت خدمات در سیستم های رایانه اظهارکرد: با اعلام نیاز به دستگاه های رایانه  خیرین سلامت به میدان آمدند و قسمتی از نیاز ما را تامین کردند.

دکتر محسن عظیمی نژاد انجام واکسیناسیون با سرعت بالا را از افتخارات حوزه سلامت کشور دانست و افزود: هم اکنون فرایند واکسیناسیون شهروندان بالای ۱۸ سال در بیش از ۵۶ لاین(خط اجرای واکسیناسیون) در حال اجرا است وخوشبختانه با تلاش های فراوان دولت محترم زمینه ورود واکسن فراهم شده است و امیدواریم واکسیناسیون دانش آموزان هم به سرعت آغاز شود تا بتوانیم درصد بالاتری از شهروندان را در برابر  ویروس کووید واکسینه نماییم.

وی در ادامه با اعلام ثبت اولین بیمار مبتلا به قارچ سیاه در نیشابور  یادآورشد: متاسفانه ویروس کرونا با جهش های خطرناک همچنان جولان می دهد.عادی انگاری و عدم جدی گرفتن این بیماری در افزایش مرگ و میر و بستری بیماران مبتلا به کرونا  تاثیر مضاعفی در بر دارد.


دکتر کسری غفوری مدیر مجتمع فولاد خراسان خرید ۲۰ دستگاه کامپیوتر دیگر، کمک به تامین سیتی اسکن و خرید اکسیژن ساز جهت بیماران کرونایی را  نیز بر عهده گرفت.

در این مراسم فرماندار، مدیر اداره اطلاعات، مدیر مجتمع فولاد خراسان ، دادستان و جمعی از مدیران و کارکنان حوزه سلامت نیز حضور داشتند
.