۷میلیارد ریال تجهیزات، هدیه مجتمع فولاد خراسان برای تسریع واکسیناسیون در نیشابوردنیای معدن -مجتمع فولاد خراسان در راستای تسریع واکسیناسیون و تجهیز حوزه درمان، هفت میلیارد ریال تجهیزات به دانشکده علوم پزشکی شهرستان نیشابور کمک کرد.

دکتر عظیمی نژاد، رییس علوم پزشکی نیشابور در آیین اهدای ٢٠دستگاه کامپیوتر و لب تاپ مجتمع فولاد خراسان، تصریح کرد: این تجهیزات علاوه بر ارزش آموزشی و پژوهشی، با توجه به افزایش خطوط واکسیناسیون نیشابور، کمک به موقعی برای تسریع روند واکسیناسیون با تجهیز این خطوط خواهد بود.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در سخنان خود در آیین اهدای این تجهیزات در بیمارستان حکیم نیشابور گفت: ما به حکم وظیفه و مسئولیت اجتماعی مان به عنوان یک شهروند حقوقی این شهر، کمک به کادر فداکار درمان و مساعدت در رفع نیاز‌های درمانی مردم شهرستان را بخشی از رسالت کاری‌ تلقی کرده ایم.

دکتر غفوری ضمن اعلام اهدای اکسیژن مورد نیاز شهرستانهای استان بر آمادگی مجتمع فولاد خراسان برای تأمین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان حکیم یا تجهیز مشابه آن در صورت وجود نیاز اولویت دار و فوری‌تر برای مقابله با بیماری کرونا تاکید کرد.