جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین، از پلمب ۱۷۷ واحد صنفی متخلف و صدور اخطاریه پلمب برای ۲۱۱ واحد صنفی دیگر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلیس امنیت عمومی استان خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این خبر، گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، طرح بازدید از واحدهای صنفی را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این طرح که شهریور سال جاری اجرا شد، مأموران از ۳۸۰ واحد صنفی بازدید و ضمن ارائه آموزش‌های لازم به متصدیان واحدهای صنفی، ۲۷۳ نفر از آنان را مورد تذکر جدی قرار دادند.

بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس قزوین، این مقام انتظامی در ادامه از پلمب ۱۷۷ واحد صنفی متخلف پس از صدور چندین مرحله اخطار در جریان اجرای طرح مذکور خبر داد و گفت: علاوه بر این به متصدیان ۲۱۱ واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمب صادر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام تداوم و تشدید این‌گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به کارشناسان پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی برای برخورد با متخلفان صورت گیرد.