بر این اساس، علاوه بر امکان ثبت درخواستهای آنلاین و آفلاین برای کاربر، امکان مشاهده جزییات حسابها و تراکنشها، جزییات دقیق تیکتهای ثبت شده و گزارش آخرین وضعیت آنها، مانده حساب و ویجتهای راهنمایی کاربر در نسل جدید فراهم شده است.
سامانه پیشخوان مجازی، بر پایه فناوریهای نوین، بهنحوی طراحی و توسعه یافته است که قابلیتهای یک شعبه مجازی را برای کاربران بههمراه دارد.
همچنین، در پیشخوان نسل سه با هدف بهبود تجربه مشتریان، امکان سفارشیسازی کاربری بر اساس سلیقه و علاقه مشتریان نیز وجود دارد.
جزییات نسل سوم«پیشخوان مجازی» برای مشتریان بانک آینده/ به ازای هر گام، یک شعبه بانکی
پرینتدر راستای خدمترسانی و ارزشآفرینی هر چه بیشتر برای مشتریان عزیز، بانک آینده در مسیر گام برداشتن بهسوی بانکداری دیجیتال و ایجاد تحول در عرصه بانکداری الکترونیکی امن، نسل سوم پنل مشتریان و شعب پیشخوان مجازی را عرضه کرد.
https://eghtesadepooya.ir/?p=33044
برچسب ها
اخبار مشابه
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Tuesday, 25 February , 2025