مدیر عامل پست بانک ایران در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان بوشهر با اشاره به اینکه بانک با سوددهی موثر در حال پشت سرگذاشتن بانک های بزرگ کشور است، گفت: هم اکنون پست بانک ایران بالاتر از مجموع سوددهی چهار بانک بزرگ دولتی قرار دارد که نشانه برنامه ریزی و حرکت کارکنان بانک در مسیر پیشرفت است.

بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در ادامه با بیان اینکه امروز منابع بانک از ۷۰ هزار میلیارد ریال در سال ۹۸ به ۳۶۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافته و سهام پست بانک ایران نیز رشد قابل توجه ای داشته است، تصریح کرد: در دیداری که چند روز گذشته با وزیر امور اقتصادی و دارایی داشتم، ضمن ارائه عملکرد پست بانک ایران در دو سال گذشته، از عملکرد کارکنان بانک نیز گزارشی ارائه دادم که مورد استقبال وزیر امور اقتصادی و دارایی قرار گرفت

شیری با تاکید بر اینکه باجه‌های بانکی روستایی نقش موثری در پیشبرد اهداف و شاخص های بانک دارند، ادامه داد: تمام خدماتی که در شعب ارائه می شود هم اکنون در باجه های بانکی روستایی در دسترس مشتریان قرار دارد و این تحول در ارائه خدمات، نشانه پیشرفت، عمراه با برنامه ریزی در بانک است.

مدیر عامل پست بانک ایران با اشاره به اینکه بانک با سوددهی موثر در حال پشت سرگذاشتن بانک های بزرگ کشور است، گفت: هم اکنون پست بانک ایران بالاتر از مجموع سوددهی چهار بانک بزرگ دولتی قرار دارد که نشانه برنامه ریزی و حرکت کارکنان بانک در مسیر پیشرفت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه پست بانک ایران نیروهای متخصص و ارزشمندی در حوزه بانکی دارد، افزود: طی دو سال گذشته با برنامه ریزی منسجم توانسته ایم از این ظرفیت برای رشد و توسعه بانک استفاده کنیم و می دانیم که با کمک این نیروی انسانی متخصص، می توان گام های بزرگتری برای کسب سهم بیشتر پست بانک ایران در بازار سرمایه کشور برداشت.

شیری با تاکید بر اینکه منافع همکاران همیشه در اولویت برنامه های بانک قرار دارد و در موضوع بیمه تکمیلی به طور یقین منافع کارکنان مد نظر قرار دارد، گفت: تجدید نظر در پرداخت اضافه کاری‌ها و سایر رفاهیات کارکنان در دستور کار بانک قرار دارد.

مدیر عامل پست بانک ایران با اشاره به تبدیل وضعیت تعدادی از همکاران قراردادی و شرکتی که بر اساس بند هایی از قانون ایثارگران انجام شده است، خاطرنشان کرد: تغییر وضعیت همکاران قراردادی در همه سازمان ها، در برنامه مجلس شورای اسلامی قرار دارد و باید در این حوزه منتظر تصمیمات و قوانین مجلس باشیم.

در ابتدای این جلسه حیدرپوررهنما مدیر شعب استان بوشهر، گزارشی از عملکرد شاخص های مختلف استان ارائه کرد و در ادامه جلسه، همکاران ستادی و شعب استان، مشکلات، پیشنهادها و موضوعات مختلف حوزه اجرا را با مدیر عامل و هیات همراه در میان گذاشتند.

بر اساس این گزارش، بهزاد شیری در این سفر یک روزه، علاوه بر دیدار و گفت‌و‌گو با کارکنان و بررسی وضعیت عملکرد شعبه مرکزی بوشهر و باجه های بانکی روستاهای گورک، جائیک و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با احمد محمدزاه استاندار نیز دیدارو گفت‌و‌گو کرد و گزارشی از فعالیت پست بانک ابران در سطح استان و کشور به وی ارائه داد.

همچنین سیدعلی اصغر جلیلی نیا معاون اعتباری و بین الملل، محمدعلی جباری رئیس اداره کل رعایت قوانین و مقررات، داود قزلباش رئیس اداره کل امور شعب و مجتبی حقی رئیس اداره کل امور بین الملل، مسعود مهدوی رئیس اداره کل بررسی و نظارت بر طرح ها و علی خلیلی رئیس اداره کل پیگیری وصول مطالبات از شعبه مرکزی برازجان، انقلاب و خور موج و باجه های بانکی کلال دشتستان، زیارت، کلال دشتی و لاور شرقی و از طرح تولیدی آهک هیدراته که از بانک تسهیلات دریافت کرده است، بازدید کردند.