شاگردان نویدکیا با گل در وقت‌های اضافه نیمه دوم توانستند پاختاکور را شکست دهند.

در پنجمین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان نماینده ایران امروز (جمعه) ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه در شهر بریده مقابل پاختاکور ازبکستان قرار گرفت که این دیدار با برتری ۲ بر یک سپاهانی‌ها به پایان رسید.

دو تیم در نیمه اول و آغاز نیمه دوم فرصت‌های زیادی روی دروازه هم‌دیگر به وجود آوردند اما موفق نبودند تا این‌که دقیقه ۷۵ سپاهانی‌ها توانستند به گل برسند.

سانتر میلاد جهانی و ضربه سر مغانلو در میانه راه به شهباززاده رسید و ضربه روی پای این بازیکن وارد دروازه ازبکستانی‌ها شد تا تک گل شاگردان نویدکیا به ثمر برسد.

در ادامه طولی نکشید تا پاختاکور به گل برسد. در دقیقه ۷۹ ضربه سر علی‌جانف روی سانتر هافبک پاختاکور وارد دروازه مظاهری شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

سپاهانی‌ها برای جبران گل خورده تلاش خود را دو چندان شدند. این درحالی بود که پاختاکور نیز روی دروازه سپاهان حمله می‌کرد و تا آستانه گلزنی پیش رفت.

شاگردان نویدکیا در آخرین دقیقه از وقت‌های تلف شده روی یک ضد حمله با گلزنی شهباززاده توانستند از حریف پیش بیفتند و در نهایت پاختاکور را شکست دهند.

این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک تا شاگردان نویدکیا به پایان رسید. سپاهانی‌ها ۷ امتیازی شدند تا سرنوشت صعود را به هفته آخر بکشانند و امیدوار باقی بمانند.