رییس مجلس شورای اسلامی روز جهانی ارتباطات را تبریک گفت و برای تلاشگران این عرصه آرزوی توفیق، خدمت و اثرگذاری بیش از گذشته ابراز کرد.

 محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در سخنانی پیش از آغاز دستور جلسه صحن علنی مجلس گفت: در ابتدا لازم است درگذشت آیت الله فاطمی‌نیا را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت عزیز و خانواده ایشان و همه دلبستگان و  کسانی که از نزدیک با این عالم وارسته و متعلق به انقلاب آشنا بودند عرض تسلیت و تعزیت داشته باشم.

رییس مجلس شوراس اسلامی افزود: همچنین روز گذشته روز ارتباطات و روابط عمومی بود که عرض تبریک و تهنیت دارم و انشاالله عزیزانی که در این عرصه هستند بیش از گذشته توفیق خدمت و اثرگذاری داشته باشند.

قالیباف در ادامه با تبریک روز جهانی موزه و میراث فرهنگی ادامه داد: این روز را به همه دست اندرکارانی که برای معرفی بهتر فرهنگ و سابقه و تاریخ ملت ما تلاش می‌کنند تبریک می‌گویم. هم آنهایی که در کشف این آثار و هم آنهایی که در توسعه و معرفی آثار تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر دارم.

وی خاطرنشان کرد: مطلع شدیم جناب عبدالله صابری نماینده محترم مردم شریف خرمشهر در دوره‌های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی که از جانبازان عزیز بودند به رحمت ایزدی پیوستند. مصیبت وارده را به خانواده‌های معزز ایشان و همچنین مردم شریف خرمشهر عرض تسلیت و تعزیت دارم.