مسئولیت پذیری سیمیدکو با فصل جدیدی از ارائه خدمات و امکانات به مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان خواف در قالب کاروان های همدلی و سلامت محور رقم خورده است.

شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد(سیمیدکو) در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود در مناطق محروم شهرستان خواف استان خراسان رضوی فعالیت های متفاوتی را آغاز کرده است.
این شرکت صنعتی و معدنی با راه اندازی کاروان های همدلی در مناطق محروم و مرزی این شهرستان به پشتیبانی مادی و لجستیکی از ظرفیت های نهادها و دستگاه های مسئول شهرستان اقدام کرد.

مهندس محمد مدنی فر مدیرعامل سیمیدکو در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت:
مسئولیت پذیری سیمیدکو با فصل جدیدی از ارائه خدمات و امکانات به مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان خواف در قالب کاروان های همدلی و سلامت محور رقم خورده و از همه ظرفیت های این شرکت برای محرومیت زدایی، پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی، سلامت و بهداشت عمومی، حفظ و حراست از منابع آبی و محیط زیست شهرستان و طرح های جامع اشتغال زایی آغاز شده است.

در راستای تاکید مدیرعامل سیمیدکو کاروان همدلی با محوریت خانه هلال این شرکت صنعتی و معدنی (نخستین خانه هلال معدنی استان خراسان رضوی) با پشتیبانی و حمایت مادی و لجستیکی خود از جمعیت هلال احمر شهرستان، اداره بهزیستی و آموزش و پرورش شهرستان خواف در روستای همزاره بخش قاسم آباد و زوزن این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد.
در کاروان همدلی خانه هلال سیمیدکو ارائه خدمات ویزیت رایگان پزشکان عمومی، ارتوپد، دندانپزشک و توزیع داروی رایگان توسط تیم های تخصصی این شرکت و ادارات مذکور انجام شد.
همچنین توزیع هفتاد بسته معیشتی و چهارصد پرس غذای گرم برای کلیه اهالی روستا نیز بخشی از برنامه های حمایتی سیمیدکو در این کاروان بود. استقرار و فعالیت آرایشگران زن و مرد، توزیع لباس و لوازم التحریر، اسباب بازی و همچنین توزیع شیر بین کودکان روستای همزاره نیز از دیگر فعالیت هایی بود که در این کاروان یک روزه انجام شد.
یکی از نقاط حائز اهمین در این کاروان، طرح جامع پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی بود که با همکاری اداره بهزیستی و جمعیت هلال احمر این شهرستان در روستای همزاره اجرایی شد.