رئیس قوه قضائیه در آستانه سومین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی، وارد استان کرمان شد و در ابتدای سفر، در بیت‌الزهرا سلام الله علیها (منزل شهید سلیمانی که حاج قاسم آن را وقف برگزاری مجالس عزای حضرت فاطمه سلام الله علیها کرده است) حضور یافت و با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بامداد دوشنبه ۱۲ دی ماه در این دیدار ضمن قدردانی از فداکاری‌ و ایثارگری‌های خانواده شهید سلیمانی اظهار کرد: یقینا در نتیجه‌بخش بودن زحمات و تلاش‌های سردار عزیز ما حاج قاسم سلیمانی، همکاری‌های خانواده محترم این شهید والامقام نقش به سزایی داشت‌.

رئیس دستگاه قضا با بیان این‌که «هنوز برخی شهادت حاج قاسم و این موضوع که دیگر این شهید گرانقدر در میان آن‌ها حضور ندارد را نمی‌توانند باور کنند»، گفت: در زمان حیات دنیوی شهید سلیمانی دو مرتبه خطاب به ایشان گفتم که از صمیم قلب از خدا می‌خواهم تمام عمرم را یک لحظه کند و آن یک لحظه را به وجود شما اضافه کند.

وی همچنین با حضور در گلزار شهدای کرمان، بعد از قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و  با آرمان‌های بلند امام راحل (ه) و شهدای گلگون کفن تجدید پیمان نمود.

 بنابراین گزارش، برنامه اصلی سفر رئیس قوه قضاییه به استان کرمان، حضور در مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.