گروه مپنا همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر امکان بازدید از کارخانجات صنعتی خود را برای جوانان ایران‌زمین فراهم کرده است. به همین منظور از روز دوازدهم بهمن ماه 1401 و به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر برخی از کارخانجات صنعتی گروه مپنا واقع در استان البرز، پذیرای دانش آموزان متوسطه دوره دوم و دانشجویان دانشگاه ها خواهند بود.

گفتنی است در صورت تمایل به حضور، ثبت نام دانش آموزی و دانشجویی، از سوی مدارس و دانشگاه‌ها صورت می پذیرد و نمایندگان مدارس یا دانشگاه‌ها برای ثبت درخواست بازدید گروهی پس از تکمیل فرم در اسرع وقت پاسخی مبنی بر نحوه و زمان بازدید دریافت خواهند کرد.
دانش آموزان و دانشجویان کشور می توانند در این بازدید از آخرین دستاوردهای ساخت داخل گروه مپنا در عرصه های نیروگاهی، نفت و گاز و حمل و نقل ریلی دیدن کنند و با تولیداتی از جمله توربین های پیشرفته، ژنراتورها و لوکوموتیوها آشنا شوند.
ترویج ارزشگذاری بر دانش بومی، نمایش توان صنعتی کشور، ایجاد نگاه واقع‌گرایانه نسبت به خودباوری و خوداتکایی در صنایع بزرگ و ساختن پایه‌های امید به آینده روشن دانش و صنعت ایران در فرزندان آینده‌ساز وطن از مهمترین دلایل و محورهای این حرکت تازه گروه مپناست. امید که گشودن درهای گروه مپنا بهانه‌ای دیگر بر گشایش درهای دانش و امید به آینده در اذهان جوانان باشد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مراجعه به سایت گروه مپنا به آدرس www.mapnagroup.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های ۰۲۱-۲۳۱۵۲۰۷۰ و۰۲۱-۲۳۱۵۳۱۹۰ تماس حاصل فرمایید.